Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در خصوص انتقام ترور شهید فخری زاده، اظهارداشت: همانطور که سرلشکر سلامی فرمود: انتقام‌ها به موقع خودش به بهترین وجه گرفته می‌شود، اما رسالت شما رسانه‌ها فراتر از اینهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: آنچه را امروز باید مطالبه عمومی مردم منطقه کنید محو رژیم صهیونیستی و انجام عملیات بزرگ برای آزادی فلسطین است نه یک مقابله به مثل و بس.   سردار نقدی گفت: تا آمریکا و صهیونیست‌ها در این منطقه هستند نه می‌گذارند اقتصاد کشور‌های ما سر و سامان بگیرد و نه می‌گذارند دانشمندان کشور‌های اسلامی مرز‌های دانش را بشکنند و نه می‌گذارند کشور‌ها امنیت و آرامش داشته باشند.   معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه حیطه تجاوز صهیونیست‌ها فقط مرز‌های امنیتی و نظامی و اقتصاد نیست، گفت: آن‌ها با نقشه‌های شوم خود حتی مانع اصلی سلامت فضای فرهنگی و تربیت نسل‌های آینده کشور‌های اسلامی هستند.   وی افزود: تا رژیم صهیونیسیتی و آمریکا در این منطقه هستند این منطقه روی آرامش نخواهد دید. تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم.   سردار نقدی گفت: یک روز سید عباس موسوی و عماد مغنیه لبنانی را می‌زنند، یک روز شیخ رمضان البوطی سوری را در محراب مسجد به خون می‌کشانند، یک روز سید محمد باقر حکیم و ابومهدی عراقی را شهید می‌کنند و ده‌ها دانشمند هست‌های عراق را از دم تیغ میگ ذرانند، یک روز شاه مسعود و مزاری افعانستانی را، روز دیگر علامه سید عارف حسینی پاکستانی را و یک روز حاج قاسم عزیز را، امروز هم سربازی دیگر از سربازان امام زمان (عج) را مظلومانه و بزدلانه به شهادت می‌رسانند.   معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: تا صهیونیست‌ها در این منطقه هستند یک روز لبنان را اشغال می‌کنند و با بمباران‌ها و انفجار‌های فجیع وضع آنجا را به هم می‌ریزند، یک روز سوریه را با تحمیل جنگی عجیب تا آستانه نابودی کامل می‌برند و ده‌ها سال است که عراق و افغانستان را غرق جنگ و ناامنی کرده اند. برای آرامش و پیشرفت هیچ راهی جز پاکسازی رژیم صهیونیستی از منطقه وجود ندارد.   وی گفت: امنیت ما از روزی برقرار خواهد شد که اشغالگران از منطقه حذف شوند، اقتصاد کشور‌های اسلامی منطقه از روزی روند شکوفایی پایدار را آغاز می‌کند که چیزی به اسم اسرائیل وجود نداشته باشد.   سردار نقدی ادامه داد: اوجگیری دانشمندان و شکست مرز‌های دانش در کشور‌های ما زمانی شکل می‌گیرد که مانع اصلی آن در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی نابود شده باشد. رسانه‌ها این واقعیت را برای مردم تبیین کنند و به جای مطالبه گری انتقام سخت که انشاءالله قطعاً انجام خواهد شد، عملیات محو رژیم صهیونیستی و اشغالگران از منطقه را به مطالبه همه مردم منطقه تبدیل کنند. مردم منطقه هر روز در محو اسرائیل تأخیر کنند خسارت جدیدی خواهند دید.   منبع: خبرگزاری بسیج

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید فخری زاده سردار نقدی سپاه معاون هماهنگ کننده سپاه محو رژیم صهیونیستی کشور ها یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه