Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و تراکتور تبریز در چارچوب دیداری از هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور خاتمه یافت.

یاسر همرنگ قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در نیمه اول مسابقه به مهدی تیکدری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز اکبر آفاقی و بهمن سالاری از ماشین سازی کارت زرد گرفتند. این بازی اخراجی نداشت.

این بازی در نیمه اول حاشیه‌های چندانی نداشت ولی در نیمه دوم در چندین مرتبه بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند که با دخالت داور ماجرا ختم به خیر شد.

در ابتدای این بازی مسعود شجاعی سرمربی موقت تراکتور با برادرش مهدی شجاعی که مربی ماشین سازی است خوش و بش کرد.

فرصت سوزی‌های متعدد سبزپوشان تبریزی امروز اعتراض اخباری مربی ماشین سازی را نیز به همراه داشت. ماشین سازان در نیمه دوم می‌توانستند چند گل به تراکتور بزنند.

پیش از آغاز این دیدار، اعضای دو تیم به احترام درگذشت محمد جواد تقی پور کمک داور فقید فوتبال ایران یک دقیقه سکوت کردند.

این بازی یکی از سردترین دربی‌های فوتبال تبریز طی سال‌های اخیر بود.

ماشین سازی با این شکست در امتیاز یک و رتبه شانزدهم جدول باقی ماند. تراکتور نیز با کسب سه امتیاز این مسابقه، ۹ امتیازی شد و با پنج پله صعود در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 5094997

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود شجاعی دربی ماشین سازی تبریز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی تبریز آلودگی هوا ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن