Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@15:25:48 GMT

دیدار وزرای دفاع ارمنستان و روسیه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۸۱۰

وزیر دفاع ارمنستان امروز در سفر کاری به مسکو موضوع نقض آتش‌بس در منطقه قره‌باغ را با وزیر دفاع روسیه مورد بحث و بررسی قرار داد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «‌واگارشاک هاروتیونیان» (Vagharshak Harutyunyan) وزیر دفاع ارمنستان امروز یکشنبه در سفر کاری به مسکو موضوع نقض آتش‌بس در «هادروت» ( Hadrut) واقع در منطقه قره‌باغ را با «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه مورد بحث و بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ارمنستان در این خصوص آمده است که این دیدار پس از گزارش های واصله در خصوص نقض آتش بس در منطقه مورد مناقشه قره باغ به انجام رسید.

این در حالیست که وزارت دفاع ارمنستان دیروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان جمهوری آذربایجان به روستاهای «هین تاقر» (Hin Tagher) و «ختسابرد» (Khtsaberd) حمله کرده اند.

گفتنی است، وزارت دفاع روسیه شامگاه گذشته از نخستین مورد نقض آتش‌بس در منطقه قره‌باغ خبر داد.

باکو و ایروان یکدیگر را به نقض آتش‌بس در منطقه قره باغ متهم می‌کنند.

دور جدید درگیری‌های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که از ششم مهر ماه آغاز شده بود، ماه گذشته با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان روسای جمهوری روسیه و آذربایجان و همچنین نخست وزیر ارمنستان به پایان رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود. منبع: مهر برچسب ها: وزرای دفاع ارمنستان ، روسیه ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزرای دفاع ارمنستان روسیه دیدار نقض آتش بس در منطقه منطقه قره باغ دفاع ارمنستان وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است