Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه بازی استقلال تهران و شهر خودرو مشهد از هفته ششم لیگ برتر بیستم رشید مظاهری و مهدی رحمتی دو وارث پیراهن ناصر حجازی در دوره های مختلف، با هم دیدار کرده و برخورد گرمی با هم داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رشید مظاهری پیش از دیدار امروز استقلال و شهرخودرو از سرمربی حریف مشهدی مهدی رحمتی دیگر وارث پیراهن ناصر حجازی رخصت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ششمین هفته لیگ برتر را طوفانی آغاز کرد. آنها ابتدا توسط سبحان خاقانی به گل رسیدند و در ادامه نیز با اخراج عرفان معصومی کار شاگردان فکری راحت شد. در اواخر نیمه اول نیز محمد دانشگر روی پاس خوب مهدی پور گل دوم را وارد دروازه شهرخودرو کرد.

پیش از آغاز این دیدار، رشید مظاهری به سمت نیمکت شهرخودرو رفت و با مهدی رحمتی سرمربی حریف به خوش و بش پرداخت. مظاهری برای لحظاتی نیز به صورت خصوصی و درگوشی، با رحمتی صحبت کرد.

رشید مظاهری که به مناسبت تولد مرحوم ناصر حجازی، پیراهن معروف او را در این بازی بر تن کرده است، به نوعی پیش از آغاز بازی به سراغ دیگر وارث پیراهن سبز رنگ و معروف مرحوم حجازی رفت.
مهدی رحمتی در زمان حضور در استقلال، در فینال جام حذفی در فصل ۹۰-۹۱ و در مقابل شاهین بوشهر با پیراهن سبز رنگ مرحوم حجازی به میدان رفت که اتفاقا آن بازی با پیروزی و در نتیجه قهرمانی استقلالی ها به پایان رسید.

علاوه بر این، پیراهن حجازی برای مظاهری نیز خوش یمن بود. در این بازی و در دقیقه ۱۳ پس از گلی که خاقانی به ثمر رساند، یک موقعیت برای شهرخودرو ایجاد شد که پاس رو به جلو و زیبای قاسمی نژاد، احمد الجبوری را در موقعیتی تک به تک با رشید مظاهری قرار داد که این بار گلر ملی پوش استقلال با خروجی بسیار زیبا مانع از گلزنی این مهاجم خوزستانی شهرخودرو شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مهدی رحمتی ناصر حجازی لیگ برتر رشید مظاهری استقلال استقلال تهران رشید مظاهری لیگ برتر مهدی رحمتی ناصر حجازی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی رشید مظاهری ناصر حجازی مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد