Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:05:29 GMT

عجیب ترین فرصت سوزی لیگ بیستم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۸۴۱

شهرخودرو با وجود یک یاز کمتر، اما فرصت های زیادی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و شهرخودرو در حالی به مصاف هم رفتند که بازی حساس و زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم. پس از اینکه سبحان خاقانی توانست دروازه حریف را باز کند، شهرخودرو دو فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

 

ابتدا احمد الجبوری بود که با رشید مظاهری تک به تک شد ولی سنگربان ملی پوش استقلال با واکنشی دیدنی و تماشایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و در دقیقه 16 شهرخودرو صاحب یک فرصت فوق العاده شد. سانتر زیبای امین قاسمی نژاد با ضربه دیدنی احمد الجبوری همراه شد. توپ دور از دستان مظاهری به سمت طاق دروازه استقلال می رفت ولی این ضربه با بدشانسی الجبوری به تیر دروازه برخورد کرد.

 

پس از برخورد توپ به تیر دروازه، در برگشت و در بهترین شرایط ممکن نصیب حسن جعفری شد ولی این بازیکن نتوانست دروازه خالی از دروازه بان استقلال را باز کند و ضربه سر او در میان بهت و شگفتی نیمکت نشینان شهرخودرو به بیرون رفت تا این تیم بهترین فرصت برای زدن گل تساوی را از دست دهد.


در نیمه دوم و در دقیقه 50 یک بار دیگر الجبوری با مظاهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی رشید مظاهری با یک خروج عالی باز هم این بازیکن را ناکام گذاشت تا سنگربان ملی پوش استقلال دومین سیو بزرگش در این بازی را انجام داده باشد.

 

در ادامه باز هم الجبوری با مظاهری تک به تک شد و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد هر چند که پیش از آن کمک داور مسابقه آفساید او را اعلام کرده بود ولی شهرخودرو در این بازی فرصت های زیادی را از دست داد.

 

 

عکس : احمد هادی

استقلال تهران رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

ضربه‌سر کاوه رضایی گل اول سپاهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت بلند رامین راضائیان به کاوه رضایی و ضربه‌سر محکم وی درون دروازه استقلال ملاثانی آرام گرفت.

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی

کد خبر 748163

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر