Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس این گزارش، سیده رقیه جعفری، امیر‌علی تقوی‌فرد، زینب حاجیانی، امرطا‌ها حجت‌زاده، عرفان سرانجام، امیر‌علی فرخاری، سیده فاطمه دیده‌ور، رادین قره‌چاهی، عرفان کهن‌سالی، زینب کیانی‌نژاد، محمد فاضل مقصودی، محمد صالح مقصودی، مریم بلند پرواز، مهنیا کارگر، آیلین علی‌زاده، ستایش صحراییان، یلدا عسکری‌زاده، هستی عسکری‌زاده، محدثه حجت‌زاده، نیایش سرانجام، نرجس بنی‌زمانی، فاطمه زارع، ثنا لادنی، فاطمه جاهدی، درسا بردبار، نسترن شیوخی و فاطمه دهقانی اعضای برگزیده در بخش آثار پژوهشی از مراکز فرهنگی هنری کازرون، لارستان، نی ریز، شماره ۱ جهرم، شماره ۲ جهرم و صفاشهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس عرفانی‌نیا و معصومه لطفی‌زاده از مرکز فرهنگی هنری صدرا، سمیه افشاری، نرگس حجت، سوسن زرین، سهیلا شجاع و سالار صداقت از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب، اعظم ایزدی از دفتر استان و فاطمه رجبی و ندا یوسفی از مرکز فرهنگی هنری بوانات نیز مربیان و کارشناسان پژوهشگر کانون فارس در بخش اقدام پژوهی هستند.

کانون فارس در بخش مقاله و پایان‌نامه نیز پژوهشگران خود را معرفی کرد. بر این اساس اعظم ایزدی و سمیه آورند از دفتر استان، آرزو حقیقی و سودابه شکراله‌زاده از مرکز فرهنکی هنری نی‌ریز، مریم جمالی از مرکز فرهنگی هنری فسا، نرگس صداقت از مرکز فرهنگی هنری بیرم و سمیه کشاورز از مراکز فرهنگی هنری شیراز به عنوان پژوهشگران بخش مقاله و پایان‌نامه معرفی شدند.

با توجه به فراگیری ویروس کرونا و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی، برگزیدگان هفته پژوهش در سطح ملی، روز ۲۵ آذر ماه امسال به صورت مجازی معرفی و جوایز آن‌ها به‌زودی ارسال می شود.

برگزاری پنج نشست تخصصی و برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حوزه‌های آینده پژوهی و راه‌کار‌ها و چالش‌های بهبود اثربخشی آموزشی از جمله برنامه‌های هفته پژوهش کانون است.

همچنین برپایی نمایشگاه مجازی در پایگاه کانون مجازی به نشانی پژوهش/kpf.ir و برگزاری وبینار آموزشی زنده (Live) ویژه علاقه‌مندان و پژوهش‌گران از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با شعار از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی است) پیرو ارسال فراخوان و شیوه‌نامه در مهر ۱۳۹۹ آغاز شد که مورد استقبال پژوهش‌گران در کانون و علاقه‌مندان آزاد نیز قرار گرفت.

این رویداد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی برگزار می‌شود.

 ویژه‌برنامه هفته پژوهش از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کارشناسان، مربیان و پژوهش‌گران آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته پژوهش استان فارس مرکز فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد