Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال موفق شد شهرخودرو مشهد را با هدایت سیدمهدی رحمتی شکست بدهد و با هفت پله صعود به صدر جدول لیگ برتر برسد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دو بازی انجام شد. در یکی از این مسابقات، استقلال تهران از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میهمان شهرخودرو بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های استقلال را در این بازی سبحان خاقانی (۱۲) و محمد دانشگر (۴۵) به ثمر رساندند تا آبی‌ها با ۷ پله صعود در جدول رده بندی، با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر جای صنعت نفت را در صدر جدول بگیرند.

محمود فکری سرمربی استقلال تیمش را در این مسابقه با ترکیب رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری (۷۷ - میلیچ)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۸۷ - عارف غلامی)، داریوش شجاعیان (۶۰ - فرشید باقری) سبحان خاقانی (۶۰ - متین کریم زاده)، ارسلان مطهری و مهدی قائدی (۷۷ - فردین رابط) به مصاف شهرخودرو فرستاد.

استقلال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و موفق شد این نیمه را با دو گل به پایان برساند. مهدی قائدی مهاجم استقلال در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که راه به جایی نبرد. خاقانی بازیکن کم نام و نشان استقلال در دقیقه ۱۲ با یک شوت از درون محوطه شهرخودرو توانست برای آبی‌ها گلزنی کند.

در ادامه و در دقیقه ۲۵، عرفان معصومی بازیکن تیم شهرخودرو به خاطر انجام یک خطای سنگین با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی کوپال ناظمی داور بازی از زمین اخراج شد تا نماینده مشهد با یک بازیکن کمتر بازی را انجام بدهد.

در حالی که نیمه نخست به پایان نزدیک می‌شد، محمد دانشگر توپ ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه شهرخودرو کرد و این نیمه با دو گل به سود آبی‌ها تمام شد.‌

در نیمه دوم این تیم شهرخودرو بود که باوجود یک بازیکن کمتر، هجومی تر ظاهر شد. در دقیقه ۵۲ احمد الجبوری بازیکن شهرخودرو در مصاف تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفت که رشید مظاهری این موقعیت را مهار کرد.

محمود فکری در این نیمه دست به تعویض پنج بازیکن خود زد تا بتواند نتیجه را مدیریت کند. باتوجه به ۱۰ نفره بودن شهر خودرو، این تیم قدرت کافی برای باز کردن دروازه استقلال نداشت.

در حاشیه این مسابقه، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو خوش و بش کردند. زمانی که رحمتی دروازه بان استقلال بود، چالش‌هایی بین وی و حسینی وجود داشت. اولین تقابل رحمتی با استقلال در جایگاه مربی برای وی خوش یمن نبود و به شکست تیم شهرخودرو و صدرنشینی استقلال منجر شد. تیم تحت هدایت رحمتی با این باخت ۷ امتیازی باقی ماند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده فوتبال استقلال لیگ برتر شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در حالی با برد آلومینیوم و شکست تیم میهمان به پایان رسید که روی صحنه گل اول پرسپولیس اعتراض زیادی از سوی اراکی‌ها وجود داشت.

در این صحنه اوستون اورونوف برخوردی با ایمان موسوی بازیکن آلومینیوم داشت و باعث سرنگونی او شد، اما داور بدون سوت از این صحنه گذشت و خطا نگرفت.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

 محمدرضا ابوالفضلی: اینگونه برخورد‌ها یک جدال طبیعی در فوتبال هست. نیروی وارد شده غیر طبیعی و در حدی نیست که داور مُجاب به اعلام خطا شود. اگر خوب دقت کنیم متوجه نزدیکی صحنه به داورِ چهارم و اشراف کامل وی به موقعیت می‌شویم چراکه ایشان نیز در حال انتقال اطلاعاتِ صحیح، نسبت به عدم وقوع خطا، به داور بازی است. با این تفاسیر هیچگونه خطایی رُخ نداده و ادامه بازی تصمیم صحیحی بود که توسط داور گرفته شد.

 مهدی عالیقدر: این یک چلنج فوتبالی است و به نظر نمی‌رسد بازیکن قرمز مرتکب خطا شده باشد.

 ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پرسپولیس با دست بازیکن حریف را شارژ کرد و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

 تورج حق‌وردی: بازیکن پرسپولیس، بازیکن حریف را هُل داد و مرتکب خطا شد.

 بابک وسیله‌بر: این تماس بدنی در قسمت بالا تنه دو بازیکن و نیز کم شدن سرعت بازیکن سفید که برای احاطه و تسلط به توپ بود، یک برخورد طبیعی فوتبالی محسوب می‌شود، بنابراین ادامه بازی صحیح است.

 سعید علینژادیان: بازیکن پرسپولیس با دست راست بازیکن آلومینیوم را هل می‌دهد و مرتکب خطا می‌شود.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد