Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:25:40 GMT

باخت رحمتی در اولین تقابل با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۹۷۶

باخت رحمتی در اولین تقابل با استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در چهارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر که از ساعت ۱۵:۴۵ در استادیوم امام رضا (ع) آغاز شده بود در پایان با برد استقلال به پایان رسید.

محمود فکری امروز بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود که حاصل این کار هجوم در پنج دقیقه اول سه کرنر بود که بازیکنان استقلال از آن نتوانستند بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه هشت، مهدی قائدی با میلاد فراهانی تک به تک شد که با بی دقتی به بیرون زد.

در ادامه اشتباه خط دفاعی شهرخودرو کارساز شد و سبحان خاقانی بازیکن مشهدی استقلال تهران توانست دروازه شهرخودرو را در دقیقه ۱۱ باز کند.

پاس پشت دفاع امین قاسمی نژاد، احمد الجبوری را تک به تک کرد که مهاجم شهرخودرو این موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۱۶ سانتر زمینی امین قاسمی نژاد و شوت احمدالجبوری به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و در ادامه بازیکن شهرخودرو، توپ را به بیرون دروازه زد.

دقیقه ۲۵ تکل خشن عرفان معصومی روی پای محمدحسین مرادمند باعث شد تا داور بازی کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد و بازیکن شهرخودرو را مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا شهرخودرو، ۷۵ دقیقه را ۱۰ نفره در مقابل استقلال بازی کنند.

ارسال مهدی مهدی پور و ضربه سر دانشگر آرام آرام وارد دروازه شهرخودرو شد و تنها میلاد فراهانی فقط با چشم شاهد باز شدن دروازه خود بود.

اما در نیمه دوم بیشتر دقایق بازی توپ در وسط زمین بین دو تیم ردوبدل می شود و موقعیت خطرناکی هم روی دروازه ها ایجاد نشد.

در دقیقه ۵۰ احمدالجبوری با رشید مظاهری تک به تک شد که باز هم مهاجم شهرخودرو ناموفق بود و نتوانست دروازه آبی پوشان را باز کند.

در دقیقه ۶۶ احمدالجبوری باز هم با رشید مظاهری تک به تک شد که این بار تیرک دروازه مانع گلزنی این بازیکن شد؛ البته داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از صنعت نفت آبادان به صدر جدول رفت و شاگردان سید مهدی رحمتی با این شکست خانگی هفت امتیازی شد و به رتبه نهم جدول سقوط کردند.

بازی بعدی شهرخودرو در مقابل تیم گل گهر در ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود و استقلال هم در همین روز به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 5094877

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی تبریز آلودگی هوا تک به تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه