Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان محمود فکری با پیروزی ارزشمندی که مقابل شهر خودروی خراسان کسب کردند، صدرنشین لیگ برتر فوتبال شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (یکشنبه) با دو دیدار پیگیری شد.

براساس این گزارش، استقلال با شکست شهر خودرو، 11 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان، به صدر جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو هفت امتیازی هم به رتبه نهم جدول سقوط کرد.

امروز همچنین تراکتور که اولین پیروزی خود را پس از اخراج منصوریان به دست آورد، با دو بازی بیشتر از پرسپولیس سبقت گرفت و با 9 امتیاز به جایگاه ششم جدول رسید. ماشین‌سازی یک امتیاز نیز در قعر جدول باقی ماند.

برتری تراکتور در دربی تبریز با گلی دیرهنگام

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان 4 - نساجی مازندران صفر
پیکان صفر - آلومینیوم اراک صفر
صنعت نفت آبادان 2 - گل‌گهر سیرجان یک
فولاد خوزستان 3 - سایپا صفر
مس رفسنجان 2 - نفت مسجدسلیمان صفر
ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتور تبریز یک
شهر خودرو صفر - استقلال
2

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

تنها دیدار باقیمانده این هفته میان پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود که به زمانی دیگر موکول شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز تراکتور تبریز تیم شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال فوتبال ماشین سازی تبریز تراکتور تبریز تیم شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور