Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سه شمشیرباز استان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: سکینه نوری و طاهر عاشوری در اسلحه اپه و هادی رضوی نیا در اسلحه فلوره دعوت شدگان به اردوی تیم ملی شمشیربازی هستند. - اخبار استانها -

علی نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه سه شمشیرباز استان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، اظهار داشت: سکینه نوری و طاهر عاشوری در اسلحه اپه و هادی رضوی نیا در اسلحه فلوره دعوت شدگان به اردوی تیم ملی شمشیربازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این سه شمشیرباز استان شانس رسیدن المپیک توکیو را دارند، افزود: هم اکنون این ورزشکاران با توجه به شرایط کرونایی تمرینات خود را به صورت منظم برگزار می‌کنند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای شرکت در اردوی آمادگی ملی پوشان آقایان در اسلحه اپه که به مدت یک هقته به میزبانی مشهد برگزار می‌شود طاهر عاشوری از ارومیه از سوی سرمربی اسلحه اپه ایران به اردوی آمادگی دعوت شده است.

وی گفت: همچنین برای اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه اپه بانوان هم که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود سکینه نوری از آذربایجان غربی به اردوی آمادگی ملی‌پوشان فراخوانده شده است.

آغاز اردوی ملی‌پوشان شمشیربازیتحسین مدرسان کمیته داوران شمشیربازی آسیا از حضور نمایندگان ایران

نجف‌زاده تصریح کرد: برای اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه فلوره آقایان هم در تهران به مدت یک هفته برگزار می‌شود هادی رضوی‌نیا از آذربایجان‌غربی نیز از سرمربی تیم فلوره به اردوی آمادگی ملی‌پوشان دعوت شده است.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری احتمالی مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در اردیبهشت ماه سال آینده این ورزشکاران با وجودی محدودیت‌های کرونایی تمرینات خود را تعطیل نکرده و با انجام تمرینات روزانه در منزل و فضای باز آمادگی خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک حفظ می‌کنند.

نجف‌زاده خاطرنشان کرد: نفرات دعوت شده برای شرکت در اردو‌های آمادگی باید 48 ساعت پیش از آغاز اردو با انجام تست pcr و در دست داشتن جواب منفی آن در محل اردوی ملی پوشان به مربیان مربوطه تحویل دهند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی با اشاره با اینکه فعال کردن کمیته‌ها از اقدامات هیات شمشیربازان است، تصریح کرد: کمیته اصلی شمشیربازان استعدادیابی و آموزش است بنابراین از افراد مجرب و تحصیل‌کرده دانشگاهی استفاده می‌کنیم تا سطح دانش مربیان افزایش یابد و این امر در دراز مدت می‌تواند به ما کمک کند.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوی آمادگی ملی پوشان اردوی تیم ملی آذربایجان غربی اسلحه اپه دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر