Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه آستان قدس رضوی، محمود عیدی افزود: با توجه به عدم تولید این محصول در کشورهای همسایه و منطقه لذا شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی تعیین کننده قیمت AAC۴ در  منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به تعریف مشترک استاندارد تولیدات AAC در سطح بین المللی، این مجموعه مدعی کیفیتی برابر با نمونه خارجی بلوک بتنی سبک هوادار اتوکلاو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بتن و ماشین قدس رضوی گفت: با آغاز صادرات نسل چهارم این بتن سبک پیش‌بینی می‌شود این محصول بیش از ۴۰۰ هزار دلار ارزآوری داشته باشد.

عیدی درباره گستره عرضه و فروش این محصول افزود: نسل چهارم بتن سبک هوادار اتوکلاو در حال حاضر در استان خراسان رضوی عرضه می‌شود اما با توجه به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تولید آن، پانل های تولیدی، از کیفیت مناسب برخوردار بوده و کارخانه قادر به صادرات این محصول خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به صادرات بلوک های AAC کارخانه هبلکس رضوی به افغانستان، عراق و ازبکستان، ارسال کاتالوگ بلوک های AAC۴ و معرفی آن به مشتریان خارجی دیگر نیز در دستور کار برنامه‌های واحد صادرات مجموعه قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت بتن و ماشین قدس رضوی با اشاره به آزمایشهای صورت گرفته بر روی این محصول و کسب استانداردهای لازم گفت: مقاومت فشاری، خمشی و برشی، وزن مخصوص، میزان رطوبت، هدایت الکتریکی، کاهش شدت صوت و آزمایش آتشپادی پارامترهایی هستند که با ارسال نمونه به آزمایشگاه های معتبر در حال بررسی آنها هستیم.

عیدی افزود: بلوک های تولیدی این مجموعه دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و پروانه کاربرد علامت استاندارد از اداره استاندارد هستند از این رو کیفیت محصول تولید شده در کارخانه هبلکس رضوی به طور پیوسته توسط آزمایشهای دوره‌ای نهادهای مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها مشهد ازبکستان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آستان قدس رضوی افغانستان عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ازبکستان مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی آستان قدس رضوی افغانستان عراق مشهد ازبکستان مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی آستان قدس رضوی افغانستان عراق اخبار کنکور قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد