Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ؛ صبح امروز در جریان تیراندازی بین یک فرد مسلح و مأموران نیروی انتظامی در محله کانی صوفی رشید مهاباد، شاگرد یک نانوایی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

هویت فرد مقتول که جوانی حدودا 20 الی 25 ساله است صلاح محمدی اقدم اعلام شده است.

به گفته شاهدان عینی گلوله درحین غذا خوردن صلاح، به صورت او اصابت کرده و متأسفانه درجا جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری مسلحانه که در حوالی ساعت 9 صبح روی داده است رییس یکی از کلانتری‌های انتظامی مهاباد به همراه همکارش مجروح شدند.

تیراندازی هولناک در مهاباد / یک نفر کشته شد

یک مرد سالمند نیز از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان مهاباد منتقل شده است. حال عمومی افراد زخمی شده «خوب» گزارش شده است.

نیروی انتظامی هویت فرد مسلح را که متهم به قتل است محمد م. چ اعلام کرده است.

در فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود فرد مسلح درحالیکه اسلحه گرم بدست دارد سوار خودروی یکی از شهروندان شده و از محل متواری می‌شود.

تصویر فرد مسلح نیز با دستور دادستان شهرستان مهاباد برای شناسایی در رسانەها منتشر شدە است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث تیراندازی قتل قاتل مقتول مهاباد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم بیمارستان اعدام درگذشت روح الله زم ساعت دختر روح فرد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر