Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مربی پاس ناجا گفت: تیم هندبال پاس ناجا قم برای نخستین بار در تاریخ هندبال این استان در بین شش تیم لیگ برتری قرار گرفت. - اخبار استانها -

محمدامین وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به بازی‌های این تیم در لیگ برتر هندبال آقایان کشور گفت: نخستین بازی ما در گروه یک با تیم ذوب‌آهن بود که آن را با تساوی پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم هندبال پاس ناجا قم افزود: تیم ذوب‌آهن از تیم‌های مطرح هندبال و یکی از بهترین مربیان را داشته و از بازیکنان خوبی نیز برخوردار است، هندبالیست‌های قمی در دیدار با این تیم با نمایش یک بازی خوب و دور از انتظار نتیجه را به‌تساوی کشاندند که برای بسیاری از اهالی ورزش هندبال غیرقابل‌باور بود، دفاع خوب بازیکنان این نتیجه را رقم زد.

وی در مورد بازی روز جمعه 21 آذرماه 99 این تیم مقابل پرسپولیس بهبهان و شکست در این بازی نیز بیان کرد: در بازی دور رفت این تیم را شکست داده بودیم، اما آن روز روز پاس ناجا نبود، بازیکنان ما به دلیل ابتلا به کرونا در ماه گذشته، توان کمتری داشتند، همچنین تعداد گل‌ها نیز که با نتیجه 42 بر 30 پایان یافت، از حد استاندارد بالا رفته  و توان دفاعی ما هم کم شده بود.

سرمربی پاس ناجا قم با بیان اینکه شخصا باخت در بازی را بر عهده می‌گیرم، افزود: لیگ ادامه دارد، تیم ما نیز برای ادامه بازی‌ها مشکلی ندارد و تمام تلاشمان را برای ارائه یک بازی خوب بکار می‌گیریم.

وی بیان کرد: در بازی با بهبهان مشکل اصلی پاس ناجا در دفاع بود که پوشش دفاعی را ندادند اما در بازی امروز مقابل تیم نفت و گاز گچساران که در شیراز برگزار می‌شود، به هواداران قول می‌دهیم پرقدرت‌تر کار را جلو ببریم.

مربی تیم پاس ناجا بیان کرد: این تیم همچنان با مشکل مالی روبه‌رو است و نتوانسته‌ایم پولی به بازیکنان پرداخت کنیم، مدیریت باشگاه از جیب خود هزینه می‌کند که این جای تأسف دارد، از مسئولان استان قم می‌خواهیم این مشکل را مدیریت و برطرف کنند.

وفایی بیان کرد: تیم هندبال پاس ناجای قم در رده سوم جدول قرار داشته  و شانس‌ زیادی برای موفقیت‌های بیشتر دارد، بازی‌های خود را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم به جایگاه واقعی دست‌یابیم.

وی با قدردانی از باشگاه فرهنگی ورزشی پاس بیان کرد: حمایت‌های خوبی توسط این باشگاه شده و چند بازیکن خوب را به‌عنوان سرباز در اختیار گرفتیم.

مربی پاس ناجا تصریح کرد: علیرضا ربیع دولت‌آبادی سرمربی این تیم نیز با مشکلات بیماری چشم روبرو شده است که ضمن طلب شفا، برایشان آرزوی بهبودی و سلامتی داریم.

به گزارش تسنیم، تیم پاس ناجا قم با هفت امتیاز در حال حاضر در رده سوم جدول گروه یک قرار دارد.

انتهای پیام/459/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاس ناجا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد