Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@11:52:23 GMT

دلیل عجیبی که زن میانسال از همسرش طلاق گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۰۲۶

دلیل عجیبی که زن میانسال از همسرش طلاق گرفت!

زن میانسال با ارائه دلیلی عجیب در دادگاه از همسرش طلاق گرفت.

به گزارش شریان نیوز، یک زن انگلیسی با طلاق عجیب خود از همسرش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «چارلز آیه کومی» به رسانه‌های محلی این کشور گفت که همسرش با ارائه دلایلی مانند اینکه شوهرم زیاد کار می‌کند و به تعطیلات نمی‌رود توانسته از او طلاق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد ۶۴ ساله با بیان اینکه حقوق بشر در مورد او پایمال شده است گفت که در حال انجام اقدامات لازم برای به چالش کشیدن قوانین طلاق آسان انگلیس در دادگاه عالی در اواخر این ماه است. آقای کومی با زیرسوال بردن قوانین طلاق در انگلیس تاکید کرد که انگلیس دارای قوانین طلاق بسیار آسانی است. او گفت که استفاده از «رفتار نامعقول» به عنوان زمینه طلاق در دادگاه‌های انگلیس بسیار مبهم است، زیرا چنین چیزی در قانون اصلا تعریف نشده است.

این مرد میانسال همچنین قرار است برای لغو قانون طلاق «بدون اشتباه» که قرار است از پاییز سال آینده اجرایی شود تلاش کند که به گفته او جدایی را حتی آسان‌تر خواهد کرد.

بنا به ادعای آقای کومه قانون «علل همسری» ۱۹۷۳، اصل قانون مداری، حق انسان‌ها و همچنین کنوانسیون اروپایی حقوق بشر را نقض می‌کند. او می‌خواهد منظور دقیق از «رفتار نامعقول» در قانون تعریف شود و به زوجین این امکان فراهم شود تا تقاضای طلاق مشترک کنند نه اینکه به گفته او یک طرف در برابر طرف دیگر طلاق یکطرفه درخواست نماید.

همسر کومی در سال ۲۰۱۸ از وی جدا شد. کومی که دارای دو دختر از همسر سابقش است گفت که همسرش با استناد به «رفتار نامعقول» در دادگاه توانست از او طلاق بگیرد. بنا به گفته این مرد، زنش در دادگاه گفته بود که شوهرش بسیار کار می‌کند و طی ۲۰ سال زندگی مشترک با او و دو دخترش هرگز به تعطیلات نرفته است. دادگاه نیز پس از شنیدن صحبت‌های این زن رای طلاق را صادر کرد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس