Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:44:58 GMT

دو عملیات نجات باارزش با پیراهن یادگاری

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۳۲۸

دو عملیات نجات باارزش با پیراهن یادگاری

رشید مظاهری در اولین سال حضورش در استقلال توانست پیراهن شماره 1 این تیم که زمانی برتن ناصرحجازی بوده را به تن کند.

به گزارش"ورزش سه" استقلالی ها چند دهه است که دنبال یک ناصر حجازی می گردند. بعد از خداحافظی ناصرخان از فوتبال ، حتی عابدزاده به استقلال آمد که یک حجازی دیگر باشد. سعیدعزیزیان، هادی طباطبایی، پرویزبرومند، وحید طالب لو حتی مهدی رحمتی که امروز روی نیمکت شهرخودرو نشسته بود با این امید پیراهن شماره یک استقلال را به تن کردند که بتوانند یک ناصرحجازی دیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین دو دروازه بان تا به حال لباس ناصرخان را به تن کرده اند. همان پیراهن معروف سبز رنگ که با پرچم کره جنوبی که از سوی فدراسیون فوتبال کره به بهترین بازیکنان آسیا در سال 1362 اهدا شد و حجازی گاهی در بازی های مهم آنرا به تن می کرد و با توجه به اینکه فوق العاده خوش قیاقه بود این لباس حسابی به او می آمد.


رشید مظاهری هم امروز این لباس را به تن کرد و البته توانست با پیراهن خاطره انگیز حجازی یک کلین شیت خوب برای استقلال به ارمغان آورده و همراه این تیم صدرنشین لیگ برتر شود.

 

 

 

 

 

 


مظاهری که در این بازی هم از سوی فکری به عنوان شماره یک درون دروازه قرار گرفته بود حداقل دو عملیات نجات جدی را برابر شهرخودرو داشت. او هر دو فرصت گل را هم در شرایط تک به تک و تقریبا با یک استیل خاص از احمد الجبوری مهاجم جوان شهرخودرو گرفت.


یک بار در دقیقه 14  و در حالی که استقلال یک بر صفر پیش بود ،الجبوری با رشید تک به تک شد که دروازه بان استقلال با خروج به موقع مقابل توپ ظاهر شد و توپ را با پا گرفت. 

 

 

 

 

 

 

 

در دقیقه 52 مظاهری یک سیو عالی دیگر هم داشت. الجبوری با یک فرار خوب در موقعیت تک به تک با او قرار گرفت اما این بار رشید توپ او را با دست رد کرد. دو موقعیتی که می توانست سرنوشت بازی و حتی جدول رده بندی را تغییر بدهد.

 

 

 

 

 

 

 

مظاهری البته که برای ناصرحجازی شدن دیر(31 سالگی) به استقلال آمده هرچند عملکردش در بازی هایی که انجام داده برای این تیم آنقدر خوب بوده که فکری سیدحسین حسینی دیگر دروازه بان باتجربه و مدعی پیراهن تیم ملی اش را روی نیمکت بنشاند.

 

 

استقلال تهران رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • (ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!