Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@08:45:17 GMT

ناجا: بودجه مرزبانی باید ۷۰ درصد افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۳۷۵

ناجا: بودجه مرزبانی باید ۷۰ درصد افزایش یابد

فرمانده ناجا با اشاره به نشست با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در این جلسه بر افزایش اعتبارات نیروی انتظامی به ویژه در بخش معیشت کارکنان، تجهیزات، ابنیه و بودجه مرزبانی تاکید شد.

به گزارش تسنیم، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز (یکشنبه، 23 آذر) در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح این جلسه، گفت: در جلسه امروز پیرامون ارتقاء اعتبارات نیروی انتظامی و کسری‌های بودجه ناجا توضیحاتی مطرح شد، به ویژه در ارتباط با کمبود اعتبارات در حوزه تجهیزات نیروی انتظامی، ابنیه و معیشت کارکنان مطالبی را برای اعضای کمسیون تشریح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان درخواست ناجا را منطقی و بر اساس نیازمندی‌ها دانستند لذا بنا شد در کمیسیون تلفیق پیگیری کنند. با توجه به اینکه همکاران ناجا به صورت شبانه روز در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی هستند و باید از حداقل امکانات برخوردار باشند، در این جلسه بر موضوع معیشت تاکید ویژه‌ای شد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: در حوزه مرزبانی نیز مشکلاتی داریم، بودجه مرزبانی باید حداقل 70 درصد افزایش داشته باشد. امیدواریم با همت و تلاش نمایندگان مجلس در این مسیر شاهد گشایش هایی باشیم و منابع این حوزه افزایش یابد

لینک کوتاه: asriran.com/003Bqh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟