Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در ادامه دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دو بازی انجام شد. در یکی از این مسابقات، استقلال تهران از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میهمان شهرخودرو بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬به پیروزی برسد.
گل‌های استقلال را در این بازی سبحان خاقانی (۱۲) و محمد دانشگر (۴۵) به ثمر رساندند تا آبی‌ها با ۷ پله صعود در جدول رده بندی، با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر جای صنعت نفت را در صدر جدول بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود فکری سرمربی استقلال تیمش را در این مسابقه با ترکیب رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری (۷۷ - میلیچ)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۸۷ - عارف غلامی)، داریوش شجاعیان (۶۰ - فرشید باقری) سبحان خاقانی (۶۰ - متین کریم زاده)، ارسلان مطهری و مهدی قائدی (۷۷ - فردین رابط) به مصاف شهرخودرو فرستاد.
استقلال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و موفق شد این نیمه را با دو گل به پایان برساند. مهدی قائدی مهاجم استقلال در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که راه به جایی نبرد. خاقانی بازیکن کم نام و نشان استقلال در دقیقه ۱۲ با یک شوت از درون محوطه شهرخودرو توانست برای آبی‌ها گلزنی کند.
در ادامه و در دقیقه ۲۵، عرفان معصومی بازیکن تیم شهرخودرو به خاطر انجام یک خطای سنگین با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی کوپال ناظمی داور بازی از زمین اخراج شد تا نماینده مشهد با یک بازیکن کمتر بازی را انجام بدهد.
در حالی که نیمه نخست به پایان نزدیک می‌شد، محمد دانشگر توپ ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه شهرخودرو کرد و این نیمه با دو گل به سود آبی‌ها تمام شد.
در نیمه دوم این تیم شهرخودرو بود که باوجود یک بازیکن کمتر، هجومی‌تر ظاهر شد. در دقیقه ۵۲ احمد الجبوری بازیکن شهرخودرو در مصاف تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفت که رشید مظاهری این موقعیت را مهار کرد.
محمود فکری در این نیمه دست به تعویض پنج بازیکن خود زد تا بتواند نتیجه را مدیریت کند. باتوجه به ۱۰ نفره بودن شهر خودرو، این تیم قدرت کافی برای باز کردن دروازه استقلال نداشت.
در حاشیه این مسابقه، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو خوش و بش کردند. زمانی که رحمتی دروازه بان استقلال بود، چالش‌هایی بین وی و حسینی وجود داشت. اولین تقابل رحمتی با استقلال در جایگاه مربی برای وی خوش یمن نبود و به شکست تیم شهرخودرو و صدرنشینی استقلال منجر شد. تیم تحت هدایت رحمتی با این باخت ۷ امتیازی باقی ماند.منبع: مهر برچسب ها: استقلال ، شهرخودرو

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با پیروزی شاگردان مطهری به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی نیز تراکتور با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود گذشت.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: امیر سامان سلطانی

اخطار: شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۳۵) تراکتور

اخراج:

گل‌ها: مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۴۶) تراکتور، محمدحسین اسلامی (دقیقه ۶۰) ذوب‌آهن

ترکیب اولیه تیم تراکتو ر:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفا هادی، ریکاردو الوز، گوستاوو، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۵ _ شوت گوستاوو واگنین با واکنش به موقع پارسا جعفری به کرنر رفت.

دقیقه ۹ _ همکاری تیمی بازیکنان ذوب آهن مهرداد رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت از راه دور این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه شاگردان مطهری بیرون رفت.

دقیقه ۱۳_ شوت از راه دور مهدی هاشم نژاد از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن با واکنش خوب جعفری نتیجه‌ای را برای تی‌تی‌ها نداشت.

دقیقه ۲۰ _ فریبرز گرامی قصد داشت ارسال محمد نادری روی دروازه ذوب‌آهن را دفع کند، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۳۵ _ شوت گوستاوو واگنین از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ _ اشتباه مدافع ذوب‌آهن باعث شد دروازه سبز پوشان تهدید شود، اما جعفری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۲_ پارسا جعفری در موقعیت تک به تک با گوستاوو واگنین مانع از باز شدن دروازه شاگردان ربیعی شد.

دقیقه ۵۲ _ رحمان جعفری برای تراکتور موفق به گلزنی شد، اما به دلیل آفساید گل این بازیکن مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۱ _ شوت از راه دور صفا هادی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰ _ رحمان جعفری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت، اما توپ این بازیکن برای تی‌تی‌ها نتیجه‌ای نداشت.

دقیقه ۷۷ _ همکاری تیمی بازیکنان تراکتور رحمان جعفری را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن مهار شد.

دقیقه ۸۱ _ ضربه رحمان جعفری پس از برخورد به مدافعان ذوب‌آهن برگشت داده شد.

دقیقه ۸۴ _ ضربه سر صفا هادی روی ارسال ریکاردو آلوز برای شاگردان مطهری بی ثمر بود.

کد خبر 748181

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد