Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:02:31 GMT

کریستال پالاس از شکست برابر تاتنهام گریخت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۵۱۱

کریستال پالاس از شکست برابر تاتنهام گریخت

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «خوزه مورینیو» که برای برگزاری این دیدار راهی ورزشگاه «سلهارست پارک» شده بودند برابر شاگردان «روی هادسون» درحالی تن به تساوی یک بر یک داده که تا دقیقه ۸۱ از این تیم پیش بودند.

«هری کین» دردقیقه ۲۳  برای اسپرز گلزنی کرد و «جفری شلوپ» با گلزنی برای کریستال پالاس بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام با کسب این تساوی  ۲۵ امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی این رقابت‌ها ماند. کریستال پالاس نیز با کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار برابر تیم صدر نشین ۱۷ امتیازی شده و با ۲ پله صعود  به رده یازدهم جدول رده بندی این رقابت ها نقل مکان کرد.

در ابتدای نیمه نخست شاگردان مورینیو به رغم اینکه دراین دیدار میهمان بودند شروع مناسب‌تری نسبت به بازیکنان تیم حریف داشتند.

اسپرز در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار ۲  موقعیت صد درصد و چند موقعیت مطلوب دیگر برای گلزنی داشتند که این فرصت‌ها با تلاش دروازه بان کریستال پالاس از یک سو و اشتباه مهاجمان در زدن ضربه آخر از سوی دیگر  ثمری برای آنان به همراه نداشت.

در دقیقه ۲۳ سرانجام «هری کین» توپ را با شوت سنگین از راه دور درون دروازه  کریستال پالاس جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در این صحنه «ویسنته گوآیتا» سنگربان اسپانیایی حریف مقصر اصلی دریافت این گل بود. بی شک او تا پیش از این اشتباه جز بهترین بازیکنان تیمش به شمار می‌رفت.

در ادامه بازیکنان تاتنهام که کنترل بازی و توپ را دراختیار خود داشتند چندین بار دیگر موقعیت‌های مناسب برای مهاجمان تیم خود فراهم کردند اما به گل نرسیدند.

 در نقطه مقابل بازیکنان تیم سخت کوش کریستال پالاس نیز حملاتی را به روی دروازه حریف طراحی کردند اما آنان نیز موفق به گلزنی نشد.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازهم شاگردان هادسون عملکرد مناسب تری نسبت به حریف داشتند و موقعیت‌هایی برای تغییر نتیجه بدست آوردند اما این فشارها برای تسلیم اسپرز کافی نبود و

آنان به گل نرسیدند.

در دقیقه ۴۲  مهم‌ترین فرصت این تیم با برخورد توپ با تیر عمودی دروازه تاتنهام از دست رفت و آنان با ناکامی زمین را ترک کرده و به رختکن رفتند.

نیمه دوم به رغم تلاش های شاگردان هادسون برای رسیدن به گل، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دروازه‌ها با خطر جدی روبه رو نشد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره تیم کریستال پالاس به گل رسید و بازی به تساوی کشیده شد.در این دقیقه ارسال توپ به محوطه شلوغ جریمه اسپرز به شلوپ رسید و این بازیکن آن را به گل تبدیل کرد.

در دقایق پایانی این دیدار یاران کین برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما تلاش‌های آنان ثمری نداشت تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

پیش از این دیدار ساوتهمپتون با نتیجه ۳ بر صفر شفیلد یونایتد را مغلوب و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

برچسب‌ها خوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس تاتنهام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس تاتنهام خوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس تاتنهام اخبار کنکور کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم

تیم‌های استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا استون ویلا در نیمه نخست با گل‌های کوکورلا (گل به خودی) و راجرز از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم مودوئکه در دقیقه ۶۲ و گلگر در دقیقه ۸۱ برای آبی‌های لندن گلزنی کردند و کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان اونای امری با این تساوی ۶۷ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای دارند. چلسی هم با ۴۸ امتیاز نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد