Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای پاسخ به نیاز بازارو مشتریان، طرح پیش فروش یک ساله سه محصول پر متقاضی خود را از فردا دوشنبه ۲۴ آذرماه به مدت سه روز به اجرا می گذارد .

به گزارش برنا، در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس عرضه شده است. موعد تحویل خودروها از شهریور تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشتریان نهایی این طرح، حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. 
شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخ‌گویی حین ثبت نام مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو پژو خودرو آذرماه پیش فروش ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴