Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بازی که شامگاه یکشنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، تیم پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۳۱ بر ۲۷ ستارگان دشتستان بوشهر را از پیش رو برداشت.

نیمه نخست این دیدار با برتری تیم ستارگان دشتستان آغاز شد و در حالی که این تیم تا دقیقه ۱۵ بازی با اختلاف چهار گل از حریفش پیش بود اما در دقایق پایانی این نیمه پرسپولیسی‌ها توانستند به بازی برگردند و در نهایت با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ نیمه نخست را با برتری پشت سر گذاشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیمه دوم نیز بازهم برتری از آن تیم پرسپولیس بهبهان بود اما دشتستانی‌ها توانستند فاصله خود را کم کنند اگر چه در پایان با نتیجه ۳۱ بر ۲۷ مغلوب حریف خود شدند.

با پایان یافتن دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر مردان در گروه یک، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد ، تیم ذوب آهن اصفهان با ۱۱ امتیاز دوم شد.

همچنین تیم‌های پاس ناجا قم، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان بوشهر به ترتیب در رده سوم تا ششم جدول رده‌ بندی جای گرفتند.

در ادامه این رقابت‌ها دوشنبه (بیست و چهارم آذرماه) با انجام دیدارهای گروه دوم، دور بر گشت این مسابقه‌ها پایان می‌یابد.

در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت داشتند.

همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم‌های گروه دوم هستند.           . 

سی و سومین دوره این رقابت‌ها که از نوزدهم آذرماه ۹۹ آغاز شده تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا  بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

شهر صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است. 

برچسب‌ها شهرصدرا شیراز لیگ برتر هندبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرصدرا شیراز لیگ برتر هندبال فارس شهرصدرا شیراز لیگ برتر هندبال فارس اخبار کنکور پرسپولیس بهبهان ستارگان دشتستان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش قدس آنلاین،  طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان بر روی عدد ۱۴۰ (AQI) قرار دارد و به گروه‌های حساس توصیه می‌شود از تردد و ورزش در فضای باز خوداری کنند.

شرایط هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان، انقلاب، رهنان، احمدآباد، زینبیه، فرشادی، کاوه، کردآباد و ولدان در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم مردم دارد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه های خرازی و میرزاطاهر ناسالم برای گروه‌های حساس است و در ایستگاه‌های پارک زمزم، پروین، سپاهان‌شهر و فیض شرایط قابل قبولی دارد.

همچنین شاخص کیفیت هوا در کاشان، نارنجی و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و در خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، سگزی و قهجاورستان شرایط سالم و قابل قبول را نشان می‌دهد.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس