Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@12:05:14 GMT

عدم تمایل کاربران به خرید iPhone 12 5G

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۰۸۳

طبق گزارش‌ها گوشی‌های هوشمند آیفون 12 مینی کمترین حجم فروش در بین مدل‌های جدید اپل را به خود اختصاص می‌دهند و همچنین تنها ۴ الی ۵ درصد از کل فروش مدل‌های جدید را شکل داده‌اند.

این در حالی است که گوشی iPhone 12 به تنهایی بیش از ۳۰ درصد فروش مدل‌های جدید را صورت داده است. گوشی‌های آیفون 12 و آیفون ۱۲ مینی در واقع کاملا به یکدیگر شباهت دارند با این تفاوت که مدل کوچک‌تر با صفحه نمایش OLED پنج و نیم اینچی عرضه می‌شود و مدل بزرگ‌تر صفحه نمایشی به اندازه‌ ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ اینچ دارد. از آن جایی که گوشی آیفون ۱۲ تنها ۱۰۰ دلار از مدل آیفون ۱۲ مینی گران‌تر است، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با پرداخت مبلغ مذکور از صفحه نمایش بزرگ‌تر برخوردار شوند.

در کنار عدم موفقیت گوشی‌ها آیفون ۱۲ مینی، به نظر می‌آید میزان د تقاضا برای خرید گوشی‌های iPhone 12 5G نیز به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل سعی دارد در فصل اول سال آینده تنها از ۸۰ درصد تمامی تراشه‌های مودم گوشی‌های 5G استفاده کند در حالی که این میزان در فصل آخر سال ۲۰۲۰ مطابق با ۱۰۰ درصد بود.

در حالی که بسیاری از افراد باور دارند علت کاهش استفاده از تراشه‌ها در فصل اول ۲۰۲۰ کاهش میزان تقاضا بوده اما یکی از تحلیلگران فعالیت‌های شرکت اپل تصورات دیگری دارد. بر اساس اطلاعات مینگ چی کو علت اصلی کاهش استفاده از تراشه‌های 5G برنامه‌های فصلی است و ارتباطی با کاهش تقاضای کلی این گوشی‌ها ندارد. وی باور دارد شرکت اپل سعی دارد با برنامه‌ریزی دقیق فروش گوشی‌های 5G خود را طی یک سال ۲۵ درصد افزایش دهد اما این فرآیند می‌تواند به صورت جداگانه در هر فصل مشخص نشود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آیفون 12 گوشی iPhone 12 آیفون 12 آیفون 12 گوشی iPhone 12 گوشی های هوشمند آیفون 12 آیفون ۱۲ گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکزها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.73 درصدی به 2340 دلار و 40 سنت رسیده است.
طلا در آستانه یک افزایش قیمت 5 درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/10

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین 5.25 تا 5.50 درصد نگه دارد.
تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
قیمت طلا بیش از 13 درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.
ضعف دلار آمریکا طی روزهای اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 1.45 درصد کاهش به 27 دلار و 26 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.27 درصدی 949 دلار و 39 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/56

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)