Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یک فرد انقلابی و ولایت‌مدار مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده دارد که بازنشستگی ناپذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز در مراسم تودیع معارفه دبیر جدید ستاد مردمی جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین که عصر امروز در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شما فرزندان جهادی انقلاب، رهبری معظم، علاقه‌مندان به ارزش‌های مقاومت و مبانی اسلامی اکنون راه و روش بزرگان شیعه را در رفتار و منش خود دنبال می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌های معنوی استان را باید قدر بدانیم افزود: محفلی با سبک و سیاق امروز یعنی اینکه ما سرمایه‌هایمان را به راحتی رها نمی‌کنیم و در حقیقت یک فرد انقلابی و ولایت‌مدار مسئولیت‌هایی سنگینی را بر عهده دارد که بازنشستگی ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما وظیفه داریم میراث‌ معنوی یا سرمایه اجتماعی گذشته استان همچون افتخار آفرینان دفاع مقدس، فعالان عرصه‌های فرهنگی و سایر ابعاد را شناسایی و سپس با جمع کردن آن‌ها در محافل مشترک از تجارب ارزشمند گذشته استفاده کنیم تا بدانیم که پشتوانه بسیار ارزشمندی داریم و از صفر شروع به کار نکرده‌ایم.

عابدینی تصریح کرد: یک جوری باید کار کنیم که در حین کار مدالی بر گردن ما آویخته شود که بعدها مردم در مورد ما بگویند "اشهد انک قد اقمت صلاة" همانگونه که بر مزار شهدا چنین عبارتی را به کار می‌بریم لذا وقتی اینگونه شد می‌دانیم که در حین خدمت اگر ریا کنیم، آن اقدام باطل است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال حدود 80 بار در قرآن کریم دستور به تقوا داده است و اکثریت قریب به اتفاق این مدل دستورات جمع هستند مگر مواردی که خطاب به رسول‌الله(ص) است.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا: جوانان انقلابی قزوین الگوی جریان‌سازی فرهنگی بدون تصدی‌گری حکومتی را رقم زدندبنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ص) فرمایشات مقام معظم رهبری را در صحنه عمل اجرایی می‌کند

امام جمعه قزوین ادامه داد: این جمع بستن یعنی شما در دین داری باید با دیگران مشارکت و هم‌افزایی داشته باشید؛ اگر اهل ایمان، تقوا و اهل تسلیم حق، قول خدا، قرآن، معارف اهل بیت اهلیهم‌السلام، امام مسلمین باشید آن وقت "واعتصموا باحبل‌الله جمیعا" رقم خواهد خورد و فعالیت‌های فردی و جمعی برکت پیدا می‌کند.

باید مراقبت کنیم تا شیاطین و خناسان بین جریان‌های انقلابی اختلاف افکنی نکنند

حجت‌الاسلام سید مهدی خضری، دبیر جدید ستاد مردمی جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه دبیر سابق این مجموعه فرهنگی اظهار داشت: برنامه داریم تا با با یک ریل گذاری مناسب جریان جوان‌تری که قرار است بارهای سنگین انقلاب را به دوش بکشند، پای کار بیاوریم.

وی افزود: ایجاد یک حرکت عمومی به سمت چشم انداز انقلاب اساسی ماموریت امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است البته که این حرکت وجود دارد و بایستی نظم و نظام بیشتری پیدا کند همچنین برای رسیدن به اهداف انقلاب، باید عرصه را به خوبی شناخت، فرصت‌ها و تهدیدها را از هم تفکیک و دشمنان را دوستان جدا کرد.

خضری با تاکید بر اینکه باید مراقبت کنیم تا شیاطین و خناسان بین جریان‌های انقلابی اختلاف افکنی نکنند خاطرنشان کرد: امیرالمومنین علی(ع) خطبه قاصعه را در شرایطی که جناح بازی و فرقه گرایی موج می‌زد بیان فرمودند و در خطبه تاکید دارند مراقب شیطان باشید که مریضی خود را به شما منتقل نکند سپس اشاره می‌کنند نتیجه تعصب و کِبر فرقه گرایی و باند بازی می‌شود.

دبیر جدید ستاد مردمی جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: همچنین ایشان در ادامه خطبه می‌فرمایند شیطان لشگر خود را علیه شما انسان‌ها بر انگیخته لذا رمز عزت و پیروزی ما کنار هم بودن و ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلاب است‌.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین انقلاب اسلامی جبهه فرهنگی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست