Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:09:41 GMT

درآمد ۶۰ میلیارد ریالی شهرداری قلعه تل باغملک

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۱۹۹

درآمد ۶۰ میلیارد ریالی شهرداری قلعه تل باغملک

علیرضا ره‌انجام روز یکشنبه در نشست خبری  با رسانه های جمعی افزود : سال گذشته میزان درآمد این شهرداری ۵۸ میلیارد ریال بوده و با برنامه ریزی انجام شده این مبلغ تا پایان امسال به ۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه بهسازی و آسفالت معابر و کوچه های این شهر اظهار داشت: ماه آینده با حل مشکل تعمیر دستگاه های سنگین زیر سازی، ۱۰ کوچه خاکی شهر آسفالت می شوند اما پروژه آسفالت و بهسازی روکش خیابان های اصلی تا پایان اصلاح شبکه آب شرب، امکان پذیر نیست چرا که موجب ازدست دادن منابع مالی و بیت المال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قلعه تل ضمن تاکید بر احداث همزمان سه پارک در محله های مختلف این شهر توضیح داد: هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین در محله کُردنشین  این شهر برای احداث پارک معلم تملک شد و کار احداث آن در حال انجام است و همچنین پارک بانوان در محله تربیت بدنی و یکهزارو ۲۰۰ متر مربع پارک محله  از محل تملک دارایی استانداری تامین اعتبار شدند و به زودی به بهره برداری می رسند.

ره انجام به مشکل فاضلاب و دفع آب های سطحی شهر قلعه اشاره کرد و گفت: کانالی به طول ۵۰۰ متر و عمق ۱.۵ متر در محله تختی این شهر به صورت سرپوشیده احداث و کانال بزرگ سیل بند محله کُردنشین به طول ۳۰۰ متر در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با شکایت معارضین در حال حاضر متوقف شده است.

وی بیان داشت: با بهره برداری از کانال های محله های تربیت بدنی، کردنشین و پشت سالن مدیریت بحران، مشکل دفع آب های سطحی شهر قلعه تل برای همیشه حل می شود که هر سه این پروژه‌ها از محل تملک دارایی و مدیریت بحران استان احداث شدند.

ره‌انجام تصریح کرد: بهره برداری از ساختمان چند منظوره مدیریت بحران قلعه تل، به دلیل مشکل حقوقی که با پیمانکار ایجاد شد به تاخیر افتاد و این پرونده در مراجع قضایی پیگیری می شود.

وی بیان کرد: برای احداث این سالن چند منظوره ۳۰ میلیارد  ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری خوزستان جذب شد و همچنین ۶۰۰ متر زمین در مجاورت آن جهت احداث  جایگاه بالگرد تملک شده است.

شهردار قلعه تل همچنین به اقدامات شهرداری برای تسهیل گردشگران در بازدید از برج های قلعه تاریخی این شهر اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ متر مکعب سنگ نما و دیوار کشی و هزارو ۳۰۰ متر مکعب سنگ فرش راه دسترسی به تاج قلعه شهر و روشنایی و نصب تابلوهای میراث فزهنگی توسط شهرداری انجام شده است.

ره انجام به احداث کنار گذر جاده اصلی و محل آمدوشد خودروهای محور اصلی اهواز- شهرکرد اشاره کرد و اظهار داشت: سه کیلومتر جاده اصلی در محور ترانزیت قرار گرفته بود که در نشست های متعدد با معاون وزیر راه و رییس شرکت توسعه ساخت توانستیم این قسمت از جاده را به محدوده شهری بیفزاییم .

وی افزود: در طرح جامع شهری قلعه تل بیش از ۹۰۰  مورد مغایرت وجود داشت که اصلاحات آن انجام شده  و امیدواریم تا پایان سال جاری به ما ابلاغ شود.

بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن شهر و مجموعه دهستان های قلعه تل از توابع شهرستان باغملک بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت دارند.

برچسب‌ها کنفرانس خبری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قلعه تل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنفرانس خبری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قلعه تل کنفرانس خبری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قلعه تل اخبار کنکور مدیریت بحران ره انجام قلعه تل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید