Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:09:04 GMT

روزی که رشید حجازی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۲۰۳

روزی که رشید حجازی شد (عکس)

رشید مظاهری در اولین سال حضورش در استقلال توانست پیراهن شماره 1 این تیم که زمانی برتن ناصرحجازی بوده را به تن کند.

به گزارش"ورزش سه" استقلالی ها چند دهه است که دنبال یک ناصر حجازی می گردند. بعد از خداحافظی ناصرخان از فوتبال ، حتی عابدزاده به استقلال آمد که یک حجازی دیگر باشد. سعیدعزیزیان، هادی طباطبایی، پرویزبرومند، وحید طالب لو حتی مهدی رحمتی که امروز روی نیمکت شهرخودرو نشسته بود با این امید پیراهن شماره یک استقلال را به تن کردند که بتوانند یک ناصرحجازی دیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین دو دروازه بان تا به حال لباس ناصرخان را به تن کرده اند. همان پیراهن معروف سبز رنگ که با پرچم کره جنوبی که از سوی فدراسیون فوتبال کره به بهترین بازیکنان آسیا در سال 1362 اهدا شد و حجازی گاهی در بازی های مهم آنرا به تن می کرد و با توجه به اینکه فوق العاده خوش قیاقه بود این لباس حسابی به او می آمد.


رشید مظاهری هم امروز این لباس را به تن کرد و البته توانست با پیراهن خاطره انگیز حجازی یک کلین شیت خوب برای استقلال به ارمغان آورده و همراه این تیم صدرنشین لیگ برتر شود.

 

 

 

 

 

 


مظاهری که در این بازی هم از سوی فکری به عنوان شماره یک درون دروازه قرار گرفته بود حداقل دو عملیات نجات جدی را برابر شهرخودرو داشت. او هر دو فرصت گل را هم در شرایط تک به تک و تقریبا با یک استیل خاص از احمد الجبوری مهاجم جوان شهرخودرو گرفت.

 


یک بار در دقیقه 14  و در حالی که استقلال یک بر صفر پیش بود ،الجبوری با رشید تک به تک شد که دروازه بان استقلال با خروج به موقع مقابل توپ ظاهر شد و توپ را با پا گرفت. 

 

 

 

 

 

 

 

در دقیقه 52 مظاهری یک سیو عالی دیگر هم داشت. الجبوری با یک فرار خوب در موقعیت تک به تک با او قرار گرفت اما این بار رشید توپ او را با دست رد کرد. دو موقعیتی که می توانست سرنوشت بازی و حتی جدول رده بندی را تغییر بدهد.

 

 

 

 

 

 

 

مظاهری البته که برای ناصرحجازی شدن دیر(31 سالگی) به استقلال آمده هرچند عملکردش در بازی هایی که انجام داده برای این تیم آنقدر خوب بوده که فکری سیدحسین حسینی دیگر دروازه بان باتجربه و مدعی پیراهن تیم ملی اش را روی نیمکت بنشاند.

 

 

استقلال تهران رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟