Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:16:32 GMT

آسیب دشمنان داخلی بسیار جدی تر از نوع خارجی است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۴۵۲

آسیب دشمنان داخلی بسیار جدی تر از نوع خارجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با اعضای ستاد برگزاری این برنامه‌ها در دیماه امسال، ضمن اشاره به لزوم برگزاری بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و نیز اربعین دانشمند هسته‌ای کشور شهید دکتر فخری زاده در فضای مجازی، اجرای این برنامه‌ها را در راستای تحکیم و تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دشمن شناسی بین آحاد جامعه مهم خواند و افزود: دیماه در تاریخ انقلاب، یک فراز سرنوشت ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام با بیان وجود عظمت انقلاب اسلامی در جهان به برخی دشمنی‌های خارجی و داخلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: آسیب‌های برآمده از دشمنان داخلی بسیار جدی تر از نوع خارجی آن بوده، هرچند این دشمنی آشکار و یا پنهان بیگانگان تاثیر گذار بوده ولی به هیچ وجه تعیین کننده نیست.

وی افزود: در طول تاریخ برقراری نظام، انقلابی نماها در لباس دین و انقلابیون حضور پیدا کرده و به اشکال مختلف بیشترین ضربه‌ها را به انقلاب و مردم وارد کردند.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار در ادامه به بیان برخی حوادث تاریخی حاصل از دشمنی‌های داخلی پرداخت و ابراز کرد: فتنه گران و نفوذی‌هایی که درون نظام بودند و با سرمایه گذاری دشمنان خارجی علیه انقلاب فعالیت کردند، با بصیرت و مجاهدت مردم روبرو شدند و طرحی که دشمن برای ضربه زدن و براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود، خنثی شد و آنها رسوا شدند.

وی در ادامه به ترور ۱۷ هزار شهید از جمله سپهبد شهید صیاد شیرازی، شهید فخری زاده و نمونه‌های تاریخی از جمله میرزاکوچک خان جنگلی و رئیس علی دلواری اشاره کرد و اظهار کرد: اینها نمونه‌های تاریخی مختلف از وجود دشمنان آشکار و پنهان کشور است که دشمن از وجود آنها بیشترین بهره را برده و توسط آنها خسارت زیادی را به مردم و کشور وارد کرده است

امام جمعه ایلام گفت: در شرایطی که جهان را ظلم و ستم فرا گرفته هر کدام از افراد جامعه مسئولیت بزرگی به نام دشمن شناسی برعهده دارند که باید از آن آگاه باشند.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مردم افزود: با وجود تمام این سختی‌ها، دشمن سعی در برجسته کردن مشکلات اقتصادی کنونی کشور را دارد و دیماه فرصتی است که به مردم بیان کنیم مهمتر از معیشت ما دین ما است.

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان پیشنهاد برگزاری پویش انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی و شهدای دانشمند هسته‌ای کشور را در فضای مجازی مطرح کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم نسبت به دین شهدا ادای وظیفه کنیم، طبیعتاً خون شهدا هدر نخواهد رفت و سرنوشت انقلاب ما سرنوشتی نیست که با نفوذ دشمن به این آسانی تغییر کند و دشمن بتواند به اهداف شوم خود برسد

کد خبر 5095160

منبع: مهر

کلیدواژه: بصیرت امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تأکید ویژه‌ای داشتند، گفت: رهبری فرمودند که شناخت دشمن نتیجه می‌دهد و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمامی برنامه‌های خود اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده اند، افزود: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه زنجان به ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

حجت الاسلام خاتمی به سال ۱۹۷۵ میلادی شکست آمریکا در جنگ ویتنام پس از ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: این واقعه تخریب زیادی به جا گذاشت، اما مردم این کشور مقاومت کردند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و ادامه داد: رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه رهبر در این دیدار توصیه‌های عملی و موکد به مسئولان را یادآور شدند، گفت: تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کارگران در کشور‌های دیگر وسیله‌ای برای ثروت افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت بوده و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: بنا به فرموده رهبری ستون فقرات اقتصاد کشور تولید و ستون فقرات تولید نیز کارگران است و به نوعی لازم و ملزوم هم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد