Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس امشب از سری مسابقات هفته یازدهم سری آ مهمان جنوا بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3-1 به سود مهمان خاتمه تا بیانکونری به صدر جدول نزدیک تر شود.
به گزارش آریا، چیزی نمانده بود بازیکنان سابق یوونتوس سه امتیاز را از این تیم بگیرند اما دو پنالتی در دقایق 78 و 89 باعث شد بیانکونری در لوئیجی فراریس پیروز شود و همچنان صدر جدول را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 9 بازی حرکت خوب کریستیانو رونالدو و ارسال او به دهانه دروازه می توانست با گل به خودی بازیکنان جنوا همراه شود اما مدافع حریف توپ را راهی کرنر کرد. کرنر ارسالی بازیکنان یوونتوس بسیار خطرناک بود و وستون مک کنی می توانست با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه او توسط دروازه بان جنوا باز هم به کرنر فرستاده شد. در ادامه نیمه اول اگرچه یوونتوس توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه جنوا ترتیب دهد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
بیانکونری نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و نهایتا توانست در دقیقه 57 به گل برتری دست پیدا کند. حرکت خوب پائولو دیبالا و ضربه عالی این بازیکن باعث شد نتیجه 1-0 شود. چند دقیقه بعد یوونتوس توانست گل دوم را هم وارد دروازه جنوا کند اما داور آفساید فدریکو کیه زا را اعلام کرد تا بازی با همان یک گل به سود بیانکونری دنبال شود.
در دقیقه 61 جنوا روی اولین حمله مهم خود در نیمه دوم توانست دروازه یوونتوس را باز کند. ارسال خوب لوکا پیگرینی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده استفانو استرارو همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه 66 یوونتوس باز هم توسط پائولو دیبالا به گل دست یافت اما این بار نیز آفساید کریستیانو رونالدو اعلام شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود. در دقیقه 72 کریستیانو رونالدو تا آستانه باز کردن دروازه جنوا پیش رفت اما ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه با واکنش استثنایی ماتیا پرین همراه بود. در دقیقه 76 بالاخره حملات یوونتوس نتیجه داد و این تیم روی حرکت خوان کوادرادو و خطای مدافع حریف روی او به یک ضربه پنالتی دست یافت. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و گل دوم یووه را به ثمر رساند.
در دقیقه 88 بازی اشتباه عجیب و غریب مدافعان جنوا باعث شد توپ در محوطه جریمه به آلوارو موراتا برسد و این بازیکن که قصد عبور از ماتیا پرین را داشت با خطای این دروازه‌بان متوقف شد. داور نقطه پنالتی را اعلام کرد و بازهم کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و نتیجه را 2-1 کرد و در ادامه بازی با همین نتیجه پایان یافت.

- درحالیکه اکثر تیم های بالای جدولی این هفته امتیاز از دست دادند و بهترین فرصت برای صدرنشینی لیورپول پیش آمده بود، فولام بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و یک امتیاز ارزشمند مقابل شاگردان کلوپ کسب کردند. لیورپول موفق نشد بازی که بسیاری روی برد این تیم مطمئن بودند مقابل تیم فولام پایین جدولی پیروز شود و با 25 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند. فولام نیز 8 امتیازی شد و در رتبه هفدهم جدول باقی ماند.
در هفته ای که تمام مدعیان از جمله تاتنهام و چلسی امتیاز از دست دادند، لیورپول نیز در دقایق پایانی از شکست مقابل فولام گریخت و به تساوی 1-1 رضایت داد. فولام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس لوکمن بود که کاوالیرو می توانست دروازه لیورپول را باز کند، اما ضربه او با عکس العمل الیسون بکر همراه شد. اما در دقیقه 25 دروازه لیورپول بالاخره باز شد. روی ریباند یک ضربه کرنر از سمت راست، در نهایت پاس زمینی لوکمن در گوشه سمت راست به بابی رید رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.
دقایقی بعد فولام باز هم فرصت خوبی برای باز کردن دروازه لیورپول داشت، اما همکاری کاوالیرو و کولمن از سمت راست و ضربه نهایی کاوالیرو از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 44 و روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد بود که محمد صلاح صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-1 فولام به اتمام رسید.
لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که محمد صلاح از فاصله ای قابل توجه دروازه فولام را تهدید کرد، اما ضربه او توسط آرئولا مهار شد. در دقیقه 61 و روی پاس جوردن هندرسون بود که لیورپول باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما خروج خوب دروازه بان فولام مانع گلزنی بابی فرمینو شد. در دقیقه 70 و با همکاری فرمینو و مینامینو بود که لیورپول می توانست بالاخره به گل تساوی دست یابد، اما حضور به موقع رابینسون اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.
اما در دقیقه 80 ضربه جینی واینالدوم به بازوی کامارا خورد تا لیورپول صاحب پنالتی شود. محمد صلاح پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل تساوی لیورپول را به ثمر برساند. دقایقی بعد جونز با حرکت به قلب دفاع لیورپول می توانست گل برتری لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه او در نهایت با عکس العمل آرئولا همراه شد. در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس جنوا رونالدو لیورپول فولام کریستیانو رونالدو اما ضربه او باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

زردپوشان وستفالن با کسب یک پیروزی حداقلی مقابل میهمان فرانسوی‌شان به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پذیرای پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری یک بر صفر دورتموندی‌ها همراه بود.

با وجود بازی سراسر هجومی دو تیم و موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که هر کدام از آنها روی دروازه دیگری ایجاد کردند، تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که این اتفاق در دقیقه 36 توسط نیکلاس فولکروگ با پاسی هوشمندانه از سوی نیکو اشلوتربک رقم خورد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

اگرچه هر دو تیم موقعیت‌‌های خطرناک متعددی برای اضافه کردن به تعداد گل‌های بازی داشتند، اما این پاری‌سن‌ژرمن بود که موقعیت‌‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد و در یکی از آنها در عرض چند ثانیه دو بار پیاپی هر کدام از تیرهای عمودی دروازه حریف را به لرزه درآورد.

در نهایت اما این دورتموند بود که بازی را برد تا با اندوخته‌‌ای امیدوارکننده آماده سفر به فرانسه و برگزاری بازی برگشت در پاریس شود، دیداری که از ساعت 22:30 (به وقت تهران) روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس