Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«مارک الیاس» وکیل دموکرات در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در حال حاضر هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی ترامپ یا متحدان وی در هیچگونه دادگاهی در آمریکا وجود ندارد.

وی همچنین گفت که تنها پرونده‌ای که همچنان باقی مانده درخواست تجدیدنظر ترامپ درباره رد یکی از دادخواست‌هایش بوده است.

تا کنون و در صورتی که ترامپ دادخواست جدید دیگری را ارائه ندهد، وی و متحدانش 60 دادخواست برای ابطال نتایج آرا در چند ایالت داشته‌اند که 59 دادخواست آنها با شکست مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه عالی ایالت جورجیا امروز نیز دادخواست تجدید نظر ارائه شده توسط ستاد دونالد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در این ایالت را رد کرد.

روز گذشته نیز قاضی فدرال ایالت «ویسکانسین» در آمریکا دادخواست انتخاباتی ترامپ مبنی بر لغو پیروزی «جو بایدن» را رد کرد.

ایالت ویسکانسین، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را به عنوان برنده تایید کرده است. این در حالی است که در سال 2016، ترامپ در این ایالت پیروز انتخابات شده بود. فرماندار ویسکانسین همچنین به نقل از مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام کرده که انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد در این ایالت انجام شد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

این شکایت‌ها در حالی دنبال می‌شود که تاکنون نتایج انتخابات در تمامی ایالت‌های آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دموکراتها ترامپ دادخواست ترامپ بایدن تقلب در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام