Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  رویترز سالوادور ایلا روز یکشنبه ۲۳ آذر گفت برنامه واکسیناسیون در اسپانیا از ماه ژانویه (بهمن) در اسپانیا شروع می‌شود و تا پایان تابستان سال آینده بیش از دو سوم جمعیت ۴۷ میلیونی این کشور باید واکسینه شده باشند.

ایلا در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ای پوبلیکو گفت: «در اروپا، سال آینده حتی اگر به پایان پاندمی نرسیده باشیم، در مرحله‌ای کاملا متفاوت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین است که ما در طول این مدت یعنی پنج تا شش ماه آینده ما در آغاز پایان پاندمی کرونا قرار خواهیم گرفت.»

هنگامی که از او سوال شد یعنی تا آن هنگام اسپانیا به «ایمنی جمعی» رسیده است، او پاسخ داد: «بله، این اصطلاحی است که متخصصان هنگام رسیدن به چنین وضعیتی به کار می‌برند، مردم یا به علت واکسن زدن یا به علت بیمار شدن نسبت به کروناویروس مصون خواهند شد.»

البته ایلا هشدار داد که اسپانیایی‌ها نباید در دوره کریسمس اقدامات محافظتی را کاهش دهند. اسپانیای یکی از بدترین کشورها در اروپا از لحاظ شیوع کروناویروس بوده است.

شمار کل موارد کرونا در روز جمعه در اسپانیا با افزایشی ۱۰۵۱۹ موردی به ۱۷۳۵۵۷۵ مورد و شمار کل مرگ‌ها با افزایشی ۲۸۰ موردی به ۴۷۶۲۴ مورد رسید.

کد خبر 572537 برچسب‌ها اسپانیا كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد ممکن است تابستان پیش رو مهاجم انگلیسی‌اش را در لیست فروش قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد به خاطر فراز و نشیب‌هایی زیادی که در فصل جاری داشته، انتظار می‌رود در تابستان پیش‌رو شاهد تحولات زیادی در ترکیب خود و احتمالاً کادرفنی‌اش باشد. برخی رسانه‌های انگلیسی در چند روز گذشته خبر داده‌اند که این باشگاه انگلیسی در نظر دارد در پایان فصل جاری اریک تن‌هاخ را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کند.

حالا نشریه «میرر» خبر می‌دهد که منچستریونایتد برنامه‌ای برای تمدید قرارداد رافائل واران ندارد و این مدافع فرانسوی که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» هم خبر داد که منچستریونایتد خود را آماده جدایی چند بازیکن در پایان فصل جاری می‌کند، این در حالی است که آینده حرفه‌ای مارکوس رشفورد با وجود اینکه تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت قرارداد این باشگاه است، در هاله‌ای از ابهام است.

این مهاجم انگلیسی و 26 ساله این فصل در منچستریونایتد اُفت قابل‌توجهی کرده و در 40 بازی از رقابت‌های مختلف تنها موفق به ثمر رساندن 8 گل شده و 5 پاس‌‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم خبر  داد؛ وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس که برسر تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده، در این تابستان از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد. گفته می‌شود منچستریونایتد نسبت به جذب مک‌کنی 25 ساله علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید