Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهرام آدم‌نژاد در سفر خود به استان فارس و بازدید از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم، گفت: بیمارستان جهرم یک سایت سلامت به شمار می‌رود که ساختمان و هسته اصلی آن را وزارت راه و شهرسازی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، یک ساختمان را دانشگاه علوم پزشکی و یک ساختمان را خیر احداث کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیمارستان جهرم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تقریبا هیچ بخشی از ساختمان ۲۰ هزار مترمربعی این پروژه بلاتکلیف نیست و عمدتا به اتمام رسیده است.

آدم‌نژاد با اشاره به نصب بخش عمده‌ای از تجهیزات این پروژه، از اجرای بخش باقیمانده تجهیز ساختمان طی ۲۰ روز آتی خبر داد و گفت: با وجودیکه یک بخش مربوط به اکسیژن رسانی با ۲ منبع ۱۰ هزار مترمکعبی برای این بیمارستان پیش‌بینی و احداث شده بود، به درخواست علوم پزشکی جهرم، کار اضافه شدن یک منبع دیگر نیز تایید و اجرایی شده است.

او با بیان اینکه علاوه بر ساخت بیمارستان، تجهیزات مورد نیاز یک واحد بیمارستانی نیز احداث می‌شود، پروژه بیمارستان جهرم را یک پروژه بسیار اصولی و خوب دانست که می‌توان آن را جزو بهترین پروژه‌های بیمارستانی کشور قلمداد کرد.

آدم‌نژاد گفت: این بازدید پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی و برای هماهنگی بین سه مجموعه دخیل در احداث این بیمارستان و آماده کردن آن برای افتتاح پروژه در دهه فجر امسال، انجام شده است، گفت: در این بازدید تصمیماتی در خصوص انتقال انرژی، بخش مخابراتی و آسفالت ورودی‌ها اتخاذ شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی برای احداث این پروژه زحمات فراوانی متحمل شده، اما به دلیل تغییر تقاضا‌ها در حین اجرای پروژه، اضافه شدن متعلقات و تغییر ابعاد هندسی، زمان اجرای طرح، طولانی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه سلامت کرونا ویروس ظرفیت راه و شهرسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان