Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که سیستم عامل iOS 14 مدتی است که به دست کاربران رسیده اما به نظر می‌آید که همچنان افراد زیادی مشکلات و باگ‌های نرم افزاری در آن پیدا می‌کنند. بر اساس گزارش‌های اعلام شده توسط کاربران، جدیدترین مشکل نرم افزاری سیستم عامل iOS 14 باعث می‌شود اعلان‌ پیام‌های مختلف ناپدید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایراد نرم افزاری باعث می‌شود کاربران پیام‌های ارسال شده را نبینند و موارد مهم را از دست بدهند. این مشکل در واقع توسط افرادی کشف شده که گوشی‌های آیفون ۱۲ داشته‌اند اما با گذر زمان کاربران بیشتری با گوشی‌های مختلف چنین ایرادی را گزارش داده‌اند.

بیشتر بخوانید

برنامه ویژه اپل برای سیستم عامل جدید/ آیفون شما از iOS 15 پشتیبانی می‌کند؟

ارتباط مشکل جدید iOS 14 با ساعت‌های هوشمند اپل

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید عموم افرادی که گوشی‌های خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 14 بروزرسانی کرده‌اند با مشکلات مذکور مواجه شده‌اند. نکته جالب در رابطه با این ایراد نرم افزاری آن است که افراد با استفاده از ساعت‌های هوشمند اپل می‌توانند اعلان پیام‌ها را بررسی کنند حتی اگر گوشی آن‌ها این اعلان‌ها را به نمایش نگذارد. برخی از کاربران همچنین اظهار داشته‌اند که پس از قطع کردن اتصال ساعت‌های هوشمند اپل از گوشی‌های این شرکت دیگر مشکل نرم افزاری مذکور را نداشته‌اند و تلفن همراه آن‌ها تمامی اعلان‌ها را به نمایش گذاشته است.

با این وجود همچنان علت اصلی عدم نمایش اعلان پیام‌ها در گوشی‌های مختلف مشخص نیست. با توجه به گزارش‌های صورت گرفته به نظر می‌آید ایراد نرم افزاری سیستم عامل iOS 14 تنها بر روی برنامه Messages تاثیر می‌گذارد و دیگر پیام‌رسان‌ها مشکلاتی را از خود نشان نداده‌اند. در حالی که گزارش‌ها حاکی از ایرادات عجیبی هستند اما به نظر می‌آید افرادی که از نرم افزار Messages استفاده نمی‌کنند جایی برای نگرانی ندارند. از آن جایی که برنامه Messages برای اپل از اهمیت بالایی برخوردار است انتظار می‌رود این شرکت هرچه سریع‌تر به مشکلات پیش آمده رسیدگی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل گوشی آیفون سیستم عامل iOS 14 سیستم عامل iOS 14 نظر می آید نرم افزاری پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مهندس نرم افزار و وبلاگ‌نویس ایرلندی، شرکت فناوری متا را با اتهام به اشتراک‌گذاری داده‌های کاربران فلسطینی واتس اپ با رژیم صهیونیستی برای کمک به شناسایی اهداف بمباران در غزه به چالش کشیده است.

پائول بیگار (Paul Biggar) که اصالت ایرلندی دارد و در نیویورک زندگی می‌کند در وبلاگ خود با اشاره گزارش اخیر دو روزنامه اسرائیلی درباره سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای نسل‌کشی در فلسطین، اقدامات این رژیم را محکوم کرد.

بیگار گفت: «اسرائیل بر اساس حضور کاربران فلسطینی در گروه‌های واتس اپ آنها را برای کشتار شناسایی می‌کند.» این در حالی است که متا در تبلیغات خود واتس اپ را یک «شبکه اجتماعی خصوصی» با «رمزگذاری سرتاسری» معرفی می‌کند.

بیگار افزود: «رژیم صهیونیستی از داده‌های کاربران فلسطینی به عنوان ورودی سیستم هوش مصنوعی لَوِندر استفاده کرده است و بنابراین شرکت متا، مالک واتس اپ، شریک کشتار غیرنظامیان و خانواده‌های ساکن غزه است. این نشان می‌دهد که متا به تعهد خود مبنی بر رعایت حقوق بشر پایبند نیست.»

این وبلاگ‌نویس ایرلندی همچنین به «روابط نزدیک» سه مقام ارشد متا از جمله گای روزن (Guy Rosen) مدیر ارشد امنیت اطلاعات متا، مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل متا و شِریل سَندبرگ (Sheryl Sandberg)، مدیرعامل سابق و عضو فعلی هیئت مدیره متا، با اسرائیل اشاره کرد.

در اوایل این هفته، کارشناسان سازمان ملل از سوءاستفاده اسرائیل از هوش مصنوعی و دستورالعمل‌های نظامی برای محاصره غزه ابراز تاسف کردند و هشدار دادند که این اقدام به کشتار بی‌سابقه جمعیت غیرنظامی و زیرساخت‌ها در سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی منجر شده است.

از ابتدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون نزدیک به ۳۴ هزار فلسطینی جان باخته‌اند که بیشتر آنان زنان و کودکان بوده‌اند.

این گزارش از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور به فارسی برگردان شده است.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است