Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم اسدیان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  از عملیاتی شدن پژوهش های ۱۳ شرکت دانش بنیان و هسته فناور در استان خبر داد که در  پارک علم و فناوری همدان مستقر شده اند.

او با بیان اینکه برای حمایت از پژوهش های کاربردی شده در استان مکان با حداقل قیمت در پارک علم و فناوری در اختیار شرکت ها قرار می گیرد افزود: برای برخی از پژوهش ها مزرعه، آزمایشگاه و کارگاه هم با کمترین هزینه از طریق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان از شرکت های دانش بنیان که توانسته اند به تولید و فروش برسند به تولید خمیردندان گیاهی پماد گیاهی دردهای عضلانی، عرقیات و تولید اسانس و نهال انگور استاندارد اشاره کرد و اظهار داشت: یک واحد تولید داروهای گیاهی هم مجوز گرفته است و به زودی محصولاتش را وارد بازار می کند و پماد جلوگیری از خونریزی گیاهی هم به زودی به مرحله تولید می رسد.

اسدیان ادامه داد: سالانه تولید نهال انگور استاندارد در ملایر  به ۳۰۰ هزار اصله نهال رسیده است که جوابگوی نیاز بسیاری از استان های کشور است.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهش های علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی