Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به استثنای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن که لغو و به زمان دیگری موکول شد به انجام رسید و نتایج جالبی هم رقم خورد. در این هفته شاهد به ثمر رسیدن ۱۵ گل بودیم. در ادامه ترکیب منتخب هفته را در حالی بررسی می‌کنیم که تیم‌های استقلال، فولاد و سپاهان نمایندگان بیشتری را در ترکیب مال خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر: محمدرشید مظاهری (استقلال)

با چند سیو درخشان، در روز تولد «ناصر حجازی» نشان داد که قرار است آرامش را به دروازه استقلال برگرداند. مظاهری به معنای واقعی کلمه در چند موقعیت، تیمش را نجات داد و البته تیر دروازه هم به کمکش آمد. به جز او «حسین پورحمیدی» هم در این هفته عملکرد بسیار خوبی داشت.

مدافعان: موسی کولیبالی (فولاد)، محمد دانشگر (استقلال) و صالح حردانی (فولاد)

مدافع تنومند فولاد یک بار دیگر در کنار کارهای دفاعی در خط حمله هم به تیمش کمک کرد و یکی از سه گل فولاد را وارد دروازه سایپا کرد. محمد دانشگر نیز در اولین حضور فیکس خود در ترکیب استقلال گل آرامش بخشی را به شهرخودرو زد تا نشان دهد حضورش در ترکیب اصلی می‌تواند روی ارسال‌ها هم مثمر ثمر باشد. در نهایت به صالح حردانی می‌رسیم. مدافع کناری پرتلاش فولاد که موفق شد با فراری بسیار خوب و از روی اشتباه مدافع فولاد، برای تیمش گل بزند و پیروزی نکونام و یارانش را قطعی کند.

هافبک‌ها: محمدرضا حسینی (سپاهان)، فرشاد احمدزاده (فولاد)، قائم اسلامی‌خواه (مس رفسنجان)، سبحان خاقانی (استقلال) و طالب ریکانی (صنعت نفت)

محمدرضا حسینی هم گل زیبایی به ثمر رساند و هم چند بار تیم حریف را آزار داد. او وقتی روی فرم باشد سپاهان می‌تواند تمام رقبایش را آزار دهد. از اصفهان به اهواز می‌رویم و از فرشاد احمدزاده صحبت می‌کنیم. هافبک باتجربه اهوازی‌ها این بار یک سوپرگل زد و با پای چپ شوتی غیر قابل مهار را به سمت دروازه سایپا فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

قائم اسلامی‌خواه دیگر بازیکنی بود که توانست با یک شوت از راه دور گلزنی کند. او در کنار گلی که زد در میانه میدان دوندگی زیادی داشت و از عوامل اصلی کسب اولین برد مس در لیگ بیستم بود. در ادامه به سبحان خاقانی می‌رسیم. جوان ۲۰ ساله و مشهدی که جای خالی وریا غفوری را به بهترین شکل ممکن پر کرد و زننده اولین گل خود در لیگ برتر هم بود. بازیکن سابق تراکتور می‌تواند پدیده این فصل آبی‌پوشان هم باشد. در انتها به پای ثابت ترین‌های لیگ بیستم می‌رسیم. طالب ریکانی که یک بار دیگر پنالتی گرفت و خودش پنالتی را به گل تبدیل کرد. او در تمام دقایق بازی با گل‌گهر مانند یک رهبر تیمش را به پیش راند و باعث شد برای چند ساعت شاهد صدرنشینی صنعت نفت باشیم.

مهاجمان: سجاد شهباززاده (سپاهان) و گادوین منشأ (گل گهر)

بهترین بازیکن این هفته همین ستاره ۳۰ ساله سپاهان بود. شهباززاده با ۲ گل تماشایی خودش را پنج گله کرد و خیال سپاهان را از کسب سومین برد راحت نمود. شهباززاده در این فصل احیا شده و البته در این امر تنها نیست. گادوین منشأ هم دیگر بازیکن احیا شده لیگ بیستم است. بازیکنی که در روز شکست تیمش هم می‌درخشد و گل می‌زند. او با ۶ گل همچنان به تنهایی آقای گل مسابقات است.

سرمربی: محرم نویدکیا (سپاهان)

بعد از باخت تلخ به نفت مسجدسلیمان، فقط یک برد مقتدرانه می‌توانست سپاهان را از رفتن به بحران بازنگه دارد. تیم محرم نویدکیا با نمایشی دلنشین، نساجی را چهار گله کرد و به جمع بالانشینان پیوست. سپاهان در صورت تکرار همین کیفیت از بازی، می‌تواند در ادامه برای هر تیمی دردسر درست کند.

برچسب‌ها سجاد شهباززاده فرشاد احمدزاده فولاد استقلال گادوین منشا تیم فوتبال سپاهان نفت مسجد سلیمان محمد دانشگر ناصر حجازی قائم اسلامی خواه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجاد شهباززاده فرشاد احمدزاده فولاد استقلال گادوین منشا تیم فوتبال سپاهان نفت مسجد سلیمان محمد دانشگر ناصر حجازی قائم اسلامی خواه سجاد شهباززاده فرشاد احمدزاده فولاد استقلال گادوین منشا تیم فوتبال سپاهان نفت مسجد سلیمان محمد دانشگر ناصر حجازی قائم اسلامی خواه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی