Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد رئیسی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: در همین راستا تغییر کاربری زمین‌های سولدره به تفریحی و گردشگری می‌تواند باعث ارزش افزوده در ناحیه غرب شود.
وی با اشاره به انجام طرح‌های عمرانی برای توسعه ناحیه غرب شهرکرد افزود: در سال قبل ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در این ناحیه هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیسی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد سال گذشته برای تکمیل امامزاده سید محمد (ع) «سلطان سبزپوش» چالشتر اعتباراتی اختصاص داد.
رئیسی اظهار داشت: شهرداری شهرکرد برای بازسازی مسیل‌ها، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، احداث پارک‌ها و آسفالت معابر در ناحیه غرب مرکز چهارمحال و بختیاری اعتبارات مطلوبی در سال‌های گذشته و سال‌جاری اختصاص داده است.
نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: هزینه‌های پرداختی از سوی مردم باید در جای مناسب هزینه و از هدررفتگی آن جلوگیری شود.
طیبه شریفی تاکید کرد: تلاش برای جذب سرمایه‌گذار، تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری در شهرکرد مورد توجه مسوولان مدیریت شهری باشد.
وی افزود: تعرفه‌ پسماند باید براساس منطقه‌بندی، رعایت توازن منطقه‌ای و جلوگیری از فشار به قشرهای آسیب‌پذیر تعیین و گرفته شود.
به گزارش ایرنا، ناحیه غرب شهرکرد شامل چالشتر، اشکفتک و مهدیه است.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
در این نشست از طیبه شریفی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد به‌عنوان پژوهشگر برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری شورای اسلامی شهر شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری شورای اسلامی شهر شهرکرد شهرکرد چهارمحال وبختیاری شورای اسلامی شهر شهرکرد اخبار کنکور شورای اسلامی ناحیه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد