Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اطراف دریاچه سد طالقان در حاشیه جاده اصلی روستاهای بخش مرکزی که به دلیل طبیعت دل فریب و چشم نوازش روزگاری محل گذر گردشگران و عکاسان طبیعت بود، اکنون به محل دپوی نخاله های ساختمانی تبدیل شده تا جایی که سفیدی و سیاهی گچ و سیمان جای سبزی و روشنی گیاه و دریاچه را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان، یکی از شهروندان طالقان در این باره به خبرنگار ما گفت: آخر حیف این طبیعت زیبا نیست؟ باید مسئولان با متخلفان برخورد کنند.

متولی رسیدگی به مسئله یادشده راهداری و بخشداری است اما از آن جا که اکثر این نخاله ها زاییده شهرنشینی در طالقان است ماجرا را با شهردار این شهر مطرح کردیم.

قاسمپور، شهردار طالقان به خبرنگار ما گفت: با کمک محیط زیست منطقه آهک دره را به عنوان محل دپوی نخاله های ساختمانی درنظر گرفتیم اما این فضا پاسخگوی نیاز کل شهرستان نیست.

او افزود: منطقه آهک دره نیز دارای مشکلاتی است که قول می دهیم به زودی آن را حل کنیم.

شهردار طالقان گفت: امیدواریم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در راستای مبارزه با تخلیه نخاله در حاشیه جاده اصلی روستاهای بخش مرکزی طالقان با ما همکاری کند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخاله های ساختمانی حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)