Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ریواده روز  دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساماندهی کودکان کار خیابانی با عنوان طرح "سایبان مهر" در ستاد ساماندهی کودکان کار با همکاری ۱۱ دستگاه و با مسوولیت اصلی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست طرح در خصوص موضوع کودکان کار در فضای مجازی و واقعی به مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شد و از ابتدای آبان ماه نیز وارد مرحله شناسایی این کودکان شدیم که در مجموع ۱۳۵ کودک شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مشهد گفت: حدود ۸۰ درصد از کودکان شناسایی شده شامل اتباع ایرانی و خارجی به خانواده هایشانتحویل و بقیه نیز به مرکز تخصصی نگهداری کودکان کار "صدف" سپرده شده‌اند.

فرماندار مشهد هم روز یکشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر دادگستری با اشاره به اجرای طرح "سایبان مهر" و ساماندهی کودکان کار در شهر مشهد گفته بود: این طرح با همکاری شهرداری، بهزیستی، دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های مسوول شروع شده  است.

به گفته سید محمدرضا هاشمی هدف از این طرح ایجاد فرصت های آموزشی برای کودکان کار، فرهنگ سازی در زمینه شیوه های برخورد مردم با آنان و توانمندسازی خانواده های این کودکان است.

بر اساس اعلام فرمانداری مشهد دستکم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۳.۵ میلیون نفری شهرستان مشهد در بافت حاشیه و مناطق پیرامونی این کلانشهر سکونت دارند که محل وقوع بیشترین ساخت و سازهای بدون مجوز و ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی است.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد اتباع خارجی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی کودکان کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد اتباع خارجی کودکان کار شهرداری مشهد مشهد اتباع خارجی کودکان کار اخبار کنکور کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند