Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:22:11 GMT

اغلب خانواده‌ها برای گشت و گذار بیرون هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۷۶۶۸

اغلب خانواده‌ها برای گشت و گذار بیرون هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی با انتقاد از شلوغی بازارها و مراکز خرید به ویژه سنگفرش ولیعصر تبریز، گفت: متاسفانه اغلب خانواده‌ها برای گشت و گذار بیرون می‌آیند و بچه‌های کوچک را هم بدون ماسک با خودشان می‌آورند.

سیمین خیاط‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: با گذشت چند ماه و به دنبال افزایش و کاهش‌های متناوب با همکاری و همیاری مردم در طی هفتههای گذشته و تعطیلی‌ها، توانستیم وضعیت استان را از قرمز به نارنجی تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وضعیت شش شهرستان آذربایجان شرقی، زرد است، افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم، وضعیت اکثر شهرهای استان تبدیل به وضعیت زرد می‌شود.

وی با اشاره به شلوغی خیابان‌ها پس از برطرف شدن برخی از محدودیت‌های کرونایی، گفت: با این وضعیتی که می‌بینیم احتمال دارد مردم شب یلدا را هم در بیرون و دورهمی‌های خانوادگی سپری کنند و برگردیم به همان وضعیت قبلی.

خیاط‌زاده در خاتمه متذکر شد: اگر دوست داریم چرخه‌ی اقتصادی ما بچرخد، باید د موارد غیر ضروری بیرون نیاییم.

وی در خاتمه متذکر شد: با نگاهی گذرا متوجه می‌شویم، بعضی از افراد ضمن تردد بدون ماسک، سیگار می‌کشند، فوت دود سیگار به صورت افراد هم می‌تواند خطرناک بوده و ویروس را منتشر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کووید 19 همه با همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد