Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:07:47 GMT

آتش نشانان در جستجوی تمساح در دریاچه چیتگر تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۷۷۱۵

آتش نشانان در جستجوی تمساح در دریاچه چیتگر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مهدی داوری در واکنش به اخبار روزهای گذشته مبنی بر مشاهده یک تمساح در دریاچه چیتگر در توییتر خود نوشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر مشاهده تمساح در دریاچه شهدای خلیج فارس، تیم‌های سازمان آتش نشانی از چند روز گذشته عملیات جستجو در دریاچه را آغاز کرده اند که تا نتیجه گیری نهایی این عملیات ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد زندی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران امروز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی یک ماه گذشته شخصی اعلام کرد که در دریاچه چیتگر تمساح مشاهده کرده است که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان و ماموران یگان محیط این دریاچه را پایش کردند و حتی دوربین های آن را چک کردند چنین موجودی مشاهده نشد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: اگر تمساح در این دریاچه وجود داشت نیاز به شکار و حضور در خشکی داشت که طی این یک ماه هیچ مورد مشاهده نشده است ضمن اینکه پایش ها به صورت شبانه روز ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر دریاچه چیتگر دریاچه خلیج فارس تهران تمساح آتش نشانی لایحه بودجه 1400 اردوغان روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران