Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:45:59 GMT

وقوع آتش‌سوزی گسترده در ابهر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۷۸۹۲

وقوع آتش‌سوزی گسترده در ابهر

ایسنا/زنجان آتش‌سوزی گسترده در منطقه گلشهر شهر ابهر باعث تخریب کامل سه باب مغازه در ابهر شد.

در حادثه آتش‌سوزی شب گذشته (۲۳ آذرماه) در منطقه گلشهر ابهر، سه باب مغازه به همراه چند اتومبیل که پشت مغازه‌ها و در محوطه گاراژ پارک شده بود، در آتش سوخت که علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

فروشگاه لوازم یدکی (سپر و بدنه اتومبیل)، مغازه تعویض روغنی و یک فروشگاه روکش‌های صندلی و کف‌پوش در این حادثه، قربانی خشم آتش شده و خسارت صد در صدی به آن‌ها وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌نشانان ابهری برای مهار این آتش‌سوزی که از ساعت ۲۱.۳۰ دقیقه آغاز شد، بیش از دو ساعت تلاش کردند و در سایه تلاش آنان، این حادثه تلفات جانی نداشت و فقط دو نفر از نیروهای آتش‌نشانی این شهرستان دچار مصدومیت جزئی شدند.

یکی از مشکلاتی که در چنین مواقعی رخ‌نمایی می‌کند، ذوق‌زدگی برخی از افراد برای تهیه فیلم و عکس است که در این حادثه نیز نمود عینی داشت، تا جایی که بارها از مردم درخواست شد برای امدادرسانی بهتر در محل حادثه حضور پیدا نکنند اما متاسفانه عده‌ای بی‌توجه به هشدارها در محل حادثه حضور داشتند.

وقوع آتش‌سوزی در شرکت کریستال نیز از دیگر حوادث شب پرماجرای ابهر بود که با حضور نیروهای آتش‌نشانی شهرداری صایین‌قلعه، هیدج، خرم‌دره و ابهر در محل آتش‌سوزی اطفای حریق انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان آتش سوزي آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن