Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب گفت: مسجد قدیمی صاحب الزمانی(عج) روستای تقاب به همت بچه های مسجد و خیرین با هزینه کرد ۶۰ میلیون تومان بازسازی شد.

«علی باقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب در قالب طرح «سه شنبه های تکریم» هر هفته از خانواده های شهدا، ائمه جماعات و اعضای فعال کانون دیدار و از آن ها تقدیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب از بازسازی مسجد قدیمی صاحب الزمانی(عج) روستای تقاب به همت بچه های مسجد خبر داد و افزود: برای بازسازی این مسجد تاکنون 30 میلیون تومان کمک عمرانی و 30 میلیون تومان نیز بابت مفروش کردن مسجد توسط خیرین جمع آوری و هزینه شد.

 

وی در ادامه از بام اندود مسجد گنبدی روستای تقاب به کمک خیرین و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری تسنیم خبر داد و اضافه کرد: این کانون با همکاری بسیج اقدام به توزیع حدود 60 بسته غذایی طی سه مرحله بین نیازمندان کرده است.

 

وی عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب اقدام به همکاری با بیماران مبتلا به کووید 19 در روستا کرده است، در این راستا برای کمک به خانواده های مبتلا، خریدهای مایحتاج انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب از تولید محتوای «پروتکل های معنوی مقابله با کرونا» خبر داد و گفت: به همت این کانون پوسترهایی تولید و در روستا توزیع شد، همچنین در صورت تأمین اعتبار برای مساجد سطح شهرستان خوسف، پوسترها چاپ و توزیع خواهد شد.

 

باقی بیان کرد: همچنین توسط کانون تسنیم روستای تقاب تولید محتوای کتب دعا؛ متفاوت با نمونه موجود در بازار انجام شده است، اما برای چاپ محتوای تولیدی هنوز در دست اقدام است.

 

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی به همت بچه های مسجد ساخته شد

وی از طراحی و ساخت دستگاه‌ محلول پاش ضدعفونی‌کننده پدالی دست توسط بچه های مسجد روستای تقاب خبر داد و افزود: این دستگاه با کمتر از 500 هزار تومان به همت بچه های مسجد ساخته شد که چندین نمونه آن فروخته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب با بیان اینکه اين اقدام در راستاي کاهش شیوع ویروس کرونا و کمک به اقتصاد انجام گرفته است، تصریح کرد: این دستگاه با استفاده از وسایل دور ریختنی ساخته شده که مبلغ آن از نمونه موجود در بازار بسیار پایین تر است.

 

باقی از توزیع ماسک بین مسجدی ها و عموم مردم روستا به تعداد 600 عدد خبر داد و گفت: توزیع ماسک در روستا هنوز هم ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی با مرکز بهداشت همکاری می کند تا از تجمع مردم در آرامستان ها و مساجد جلوگیری شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب در پایان با اشاره به طرح ملی ایران قوی، گفت: طرح ملی ایران قوی در رویداد فهما برای کاربردی شدن باید به سمت و سوی عملیاتی شدن گام بردارد.

 

وی گفت: کانون تسنیم روستای تقاب به لحاظ امتیاز در سامانه بچه های مسجد سال گذشته در شهرستان خوسف رتبه نخست و در استان رتبه دوم شد.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند کانون های مساجد همت بچه های مسجد میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه