Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری در جلسه ای به صراحت اعلام کرد «این افزایش نرخ بلیط هواپیما غیرقانونی است و فرصتی به شرکت‌های هواپیمایی داده ایم که آنالیز‌های قیمت هایشان را در اختیارمان قرار دهند.»

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره گرانی بلیط شرکت‌های هواپیماسازی کشور، اظهار کرد: جلسه آخر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌های کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری در آن جلسه به صراحت اعلام کرد که این افزایش نرخ بلیط هواپیما غیرقانونی است و بیان کرد فرصتی به شرکت‌های هواپیمایی در کشور داده ایم که آنالیز‌های قیمت هایشان را در اختیار این سازمان قرار دهند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه هنوز مشخص نیست افزایش نرخ بلیط هواپیما با کدام استدلال صورت گرفته است، گفت: باید استدلال‌های شرکت‌های هواپیمایی در یک جلسه بررسی شود، زیرا افزایش قیمتی که صورت گرفته است حداقل هشتاد تا صد و پنجاه درصد است.
یوسفی تصریح کرد: موضوعی که جای ابهام دارد این است که در ایام معمولی سال هم شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم که این غیرقانونی است، ولی متاسفانه تاکنون صورت گرفته شده است.
وی افزود: مثلا قیمت مسیر بوشهر تا مشهد ۲۵۰ هزار تومان بود، ولی اکنون بلیط زیر ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ تومان وجود ندارد و دیگر کسی نمی‌تواند راحت برای مسافرت از هواپیما استفاده کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه هنوز سازمان هواپیمایی کشور به وظایف خودش عمل نکرده است، بیان کرد: اولین جلسه کمیسیون بعد از تعطیلات در رابطه با افزایش سرسام آور قیمت بلیط هواپیماست و کمیسیون پیگیر این موضوع است تا به نتیجه برسد و اگر لازم باشد قطعاً ما از ایزار‌های خودمان در این رابطه استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران یوسفی افزایش قیمت هواپیما هوپیما سازمان هواپیمایی افزایش نرخ بلیط هواپیما عضو کمیسیون عمران مجلس سازمان هواپیمایی کشور شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟