Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخعی از بهره مندی ۳ هزار و ۱۳۰ بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت های کمیته امداد استان خراسان جنوبی خبر داد.

«علی اکبر نخعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از ارائه خدمات حمایتی به بیمار خاص و صعب العلاج نعت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: کمیته امداد با در نظر گرفتن یک بسته بیمه مکمل توانسته بسیاری از هزینه های درمانی این افراد را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت سلامت مددجویان در توانمند شدن آنان، بیان کرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت با برنامه ریزی های صورت گرفته شده، هزینه های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه های دارو تا ۹۵ درصد تامین می شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق، در راستای بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه های ایاب و ذهاب و ارائه می شود.

 

نخعی با اعلام اینکه هم اکنون ۱۲ بیمار خاص شامل ۵۶ بیمار دیالیری، ۳۰ بیمار پیوند کلیه، ۲۱ بیمار هموفیلی و تالاسمی و ۱۷ بیمار ام اس تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امیدواریم با مشارکت مسئولان دستگاههای اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران بتوانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از بهره‌مندی سه هزار و ۱۳۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: طی هشت ماهه سال جاری برای کمک به درمان مددجویان تحت حمایت بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.

 

نخعی خاطر نشان کرد: برای تسهیل در ارائه ی بهتر خدمات درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج و اطلاعات کلیه بیماران در سامانه ای به نام «سبا» ثبت و برای شناسایی به افراد فوق کارت ویژه داده شده که از مراکر درمانی منتخب مي تواند به صورت رایگان خدمات دریافت کنند.

 

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرینی که با این نهاد همکاری می کنند، گفت: خیرین بزرگوار می توانند در راستای کمک به بیماران صعب العلاج در قالب طرح شفاء این عزیزان را مورد حمایت قرار دهند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمار خاص و صعب العلاج حمایت بیمار خاص و صعب العلاج خراسان جنوبی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان