Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: در راستای مصوبات ابلاغی ستاد سازمان بیمه سلامت کشور در خصوص جلوگیری از گسترش کرونا، اقدامات متعددی در حوزه‌های فنی جهت رفاه حال مردم انجام شده است.

او با بیان اینکه از جمله این خدمات، رایگان کردن دفاتر درمانی بیمه سلامت بدون ارزیابی وسع است، افزود: بیش از ۳۲ هزار دفترچه درمانی رایگان بیمه سلامت همگانی برای متقاضیان و خانوار‌های فاقد دفترچه درمانی در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی یادآور شد: همچنین ۲۲۳ هزار و ۶۱۲ نفر از روستاییان و عشایر استان و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند که سبب کاهش درآمد ناشی از ارزیابی وسع به مبلغ ۷۳۴ میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در مدت تمدید رایگان دفاتر درمانی شد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام اظهار کرد: هزینه‌های بستری بیماران کرونایی از آغاز شیوع ویروس تاکنون برای ۲ هزار و ۲۱۶ نفر بیش از ۷۳ میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال بوده است.

رحیمی عنوان کرد: همچنین بیش از یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بابت سی تی اسکن قفسه سینه به منظور تشخیص کرونا از یک هزار و ۸۲۷ نفر بیمه شده سازمان بیمه سلامت در مدت ۹ ماهه آغاز بیماری پرداخت شده است.

او اعلام کرد: همچنین یک میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال هزینه دارو‌های موثر و تحت پوشش بیمه سلامت در درمان کرونا توسط این سازمان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت بیماران کرونایی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی برای ۵ استان غربی کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

صدا و سیما در خبری نوشت: براساس این هشدار، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و پنج‌شنبه هم استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بروز این پدیده خواهند بود.

لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامدهای احمالی این سامانه است.

احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901305

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان