Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:12:21 GMT

تاریخ انتخابات ۴ فدراسیون مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۸۴۱۹

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های پزشکی ورزشی، پرورش اندام، اسکی و روستایی و عشایری مشخص شد. خبرگزاری میزان - از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد بسیاری از مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها لغو شد؛ با این حال وزارت ورزش تلاش کرد که این انتخابات را به هر نحوی که شده برگزار کند که انتخابات فدراسیون دوومیدانی نتیجه این تلاش ها بود؛ اما با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا بازهم برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها با مشکل مواجه شد و با توجه به اینکه در این انتخابات همه اعضای مجمع باید به صورت حضوری رای بدهند و این موضوع می‌توانست سلامتی آنها را با خطر روبرو کند وزارت ورزش دچار چالشی جدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این وجود و با توجه به اینکه مشخص نیست ویروس کرونا تا چه زمانی وجود خواهد داشت وزارت ورزش تصمیم گرفت برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را از سر بگیرد. بر همین اساس تاریخ انتخابات چهار فدراسیون مشخص شد و قرار است انتخابات فدراسیون‌های روستایی و عشایری، پرورش اندام، پزشکی ورزشی و اسکی به ترتیب روز‌های دهم، سیزدهم، پانزدهم و هفدهم دی برگزار خواهد شد.   البته مشخص نیست به چه دلیل زمان انتخابات فدراسیون شطرنج که تا آستانه برگزاری هم پیش رفته بود و در نهایت هم لغو شد تعیین نشده است. ضمن اینکه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری هم دیگر فدراسیونی است که وضعیت بلاتکلیفی دارد.
تا پایان سال جاری دوره ۴ ساله برخی روسای فدراسیون‌ها هم به پایان می‌رسد و احتمالا انتخابات این فدراسیون‌ها در سال آینده برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها مشخص شد   انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات فدراسیون فدراسیون اسکی وزارت ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش انتخابات فدراسیون فدراسیون اسکی وزارت ورزش و جوانان برگزاری انتخابات فدراسیون ها وزارت ورزش مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی