Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که شاگردانش در دیدار با فولام، آنطور که باید بازی نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در خانه فولام به تساوی یک - یک رضایت دادند، پس از این بازی گفت: در حدود نیم ساعت طول کشید تا ما در جریان بازی قرار بگیریم که همین کار را برای‌مان دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هواداران فولام (تعداد دو هزار هوادار) پس از مدت‌ها برای اولین بار به ورزشگاه کریون کاتیج بازگشتند و جو خیلی خوبی را در روی سکوها ایجاد کردند. همین جو کمک زیادی به فولام کرد و آنها بازی متفاوتی را نسبت به حالت معمول خود ارائه دادند.

کلوپ ادامه داد: در مقابل بازی با توپ خودمان را دوست نداشتم. صحبت‌های بین دو نیمه اما به ما کمک زیادی کرد و در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتیم. به نظرم اگر بازی نیم ساعته بود ما می‌توانستیم بازنده بازی باشیم اما در 60 دقیقه پایانی بازی ما باید برنده بازی می‌شدیم و در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کردیم.

وی همچنین درباره خطایی که روی محمد صلاح رخ داد و داور اعتنایی به آن نکرد و همان توپ در ادامه تبدیل به گل فولام شد، اظهار داشت: خطا کاملاً واضح بود. آن خطا کارت زرد یا قرمز نداشت اما بازیکن فولام با هل دادن صلاح صاحب توپ شد. بحث شدت خطا نیست، بحث سود بردن از آن توپ است. بازیکن فولام از دو دست خود برای برهم زدن تعادل صلاح استفاده کرد اما لی میسون (داور بازی) و کمک داور ویدئویی (VAR) می‌گویند برخوردی عادی بین دو بازیکن بوده است.

افتتاح رسمی مرکز تمرینی جدید لیورپول + عکس

لیورپول با این تساوی 25 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یک بار دیگر از پیروزی بازماند و با توقف مقابل وستهم عملا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. دیگر بعید است قرمزها در رقابت با آرسنال و سیتی شانسی داشته باشند.

بازی یک حاشیه خیلی بزرگ هم داشت. درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی همه توجهات را به خود جلب کرد. به طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد و مشخص نبود اگر دخالت داروین نبود کار به کجا می رسید.

در پایان بازی یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت در مورد آن صحنه با صلاح حرف زده و دیگر چیزی برای گفتن ندارد. او اصرار داشت از نظر خودش همه چیز تمام شده اما صلاح پاسخی متفاوت داد.

ستاره مصری گفت: «اگه حرف زنم، اتیش به پا میشه.» اظهارنظری که مشخص می کند برای صلاح چیزی تمام نشده و نیمکت نشینی امروز او بی دلیل نبوده است. او مدتی است از فرم خودش دور شده و بعد از شکست از اورتون، امرور زمورد غضب کلوپ قرار گرفت. اوضاع بین او و مربی آلمانی کاملا بحرانی است.

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!