Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم دو هوون، سرمربی اولسان هیوندای کره جنوبی بعد از راه یابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به تمجید از بیورن یانسن لژیونر نروژی خود پرداخت.

کیم در مصاحبه خود عنوان کرد: بعد از آمدن یانسن وارد زمین بازی، جو به نفع ما تغییر کرد و به تیم در بازی با ویسل کوبه بسیار کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم ویسل در این بازی با استفاده از مدافع قد بلند خود به دفاع پرداخت و تاکتیک ما را در توپ های ارسالی خنثی کرد. به همین خاطر ما با استفاده از توانایی یانسن یک استراتژی دیگری را پیاده کردیم. هافبک های ما در این بازی دوندگی زیادی داشتند که به مهاجمان کمک زیادی کرد.

وی افزود: ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی بیشتر از دو گل به رقبا زدیم به همین خاطر جو خوبی در تیم حاکم است. امیدواریم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس در فینال داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی اولسان ادامه داد: در شرایط کنونی مهمترین چیز این است که ما در این چند روز خود را ریکاوری کنیم. ما تنها یک بازی پیش رو داریم. آنچه که باید مقابل پرسپولیس ایران در فینال اجرا کنیم را به شکل صحیح مرور کنیم و نباید اشتباهات بازی های گذشته را در این بازی حساس تکرار کنیم. می خواهیم این رقابت ها را به خوبی به پایان ببریم و با جام قهرمانی به کره برگردیم.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شنبه آینده(29 آذر) در ورزشگاه الجنوب دوحه در ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کره جنوبی اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است