Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، افزایش ارزش سبد محصولات و سهم بازار را استراتژی پیش روی خود قرار دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، صبح امروز عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران در بازدید از خطوط تولید در حال راه‌اندازی پگاه تهران، با بیان این مطلب افزود: پگاه تهران در مسیر توسعه قرار دارد و بکارگیری دانش و تخصص نیروهای داخلی لازمه این پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدوسی ضمن اشاره به افزایش سود شرکت‌های تابعه در هشت ماهه سال 99 گفت: این امر به همت تمامی همکاران انجام شده است و باعث شد تا شاهد افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای در تمام مجموعه‌های پگاه باشیم.
وی افزود : پگاه تهران با ارائه قیمت مناسب در بازار سعی در حفظ مشتریان داشته و حرکت در این مسیر، وظیفه همه شرکت‌های گروه است.
در ادامه سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت تصریح کرد: علیرغم تمامی هزینه‌های موجود و فشارهای اقتصادی تحمیل شده بر کشور، این شرکت تمام توان خود را در تحقق اهداف صنایع شیر ایران بکار بسته و با راه اندازی خطوط تولیدی انواع پنیر و خامه‌های esl گام محکمی در این زمینه برداشته است.
طی بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران، نشستی دوستانه با حضور شورای اسلامی کار پگاه تهران نیز برگزار شد.
در این جلسه، عبداله قدوسی بر ضرورت تشکیل کارگروه با محوریت موضوعات حل و فصل پیمان دسته‌جمعی پرسنل، پیگیری زمین تعاونی مسکن تهران پارس و تبدیل وضعیت‌های قرارداد کاری نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: این امور باید در صدر فعالیت‌های شورای اسلامی کار قرار گیرد.
گفتنی است، تقدیر مدیر عامل صنایع شیر ایران از اعضای شورای اسلامی کار پگاه تهران نیز از برنامه‌های این نشست بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنایع شیر ایران پگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین المللی در کشور ایران است، صبح امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 با حمایت همراه اول و سخنرانی رییس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.

«ایران اکسپو» با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و امکان آشنایی، مذاکره و برقراری تعاملات تجاری شرکت ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا در آن با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزه های مختلف فراهم است.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این دوره از برگزاری نمایشگاه IRAN EXPO 2024 بیش از 800 شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

قرار است این نمایشگاه که با ارائه محصولات و دستاوردهایی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی برگزار می شود، میزبان بیش از دو هزار بازرگان، سرمایه گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان باشد.

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 1403 که تا 12 اردیبهشت 1403 دایر است، از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)