Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه ساخت تونل گردنه چری از پروژه‌هایی است که انتظار بود خیلی بیشتر از این‌ها پیشرفت داشته باشد و به سرانجام برسد اما در حال حاضر پیشرفت کندی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در بازدید از پروژه ساخت تونل گردنه چری با انتقاد از روند کند پیشرفت کار اظهار داشت: اگر مشکل خاصی در روند اجرای پروژه از جمله مشکلات پیمانکاری و یا عدم تخصیص اعتبار به وجود آمد نباید گذاشت این‌ مشکلات بماند و  به مسئولان مربوطه منتقل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گاهی ملاحظاتی می‌شود که با این ملاحظات استان آسیب می‌بیند بنابراین اگر واقعاً در روند انجام کار مشکل جدی به وجود آمد حتماً به مسئولان و دست‌اندرکاران اطلاع داده شود تا مسئله دنبال شود و همه دست به دست هم بدهند و مشکل را برطرف کنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: گاهی اوقات مسئولان به دلیل حجم زیاد کارها و مطالبات و توقعات، ممکن است یک مورد و مسئله‌ای را غفلت کنند و فراموش شود که این مطالبه‌گری از مسئولان در یادآوری و شتاب بخشی به کار بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به فعالان این پروژه گفت: شما در وسط میدان هستید و دارید کار می‌کنید و با یک سری مشکلات ممکن است مواجه باشید، تقاضا و مطالبه برای رفع این مشکلات از کسانی که می‌توانند در این جهت کمک کنند و مشکل را برطرف کنند بسیار مهم است که حتماً از آن‌ها بخواهید چون خود شما هم وقتی ببینید که کار با جدیت دارد دنبال می‌شود، به خودتان می‌بالید و خوشحال هستید و انگیزه کار در شما بالاتر خواهد رفت.

امام جمعه شهرکرد افزود: پروژه ساخت تونل گردنه چری از پروژه‌هایی است که انتظار بود خیلی بیشتر از این‌ها پیشرفت داشته باشد و به سرانجام برسد اما درحال حاضر پیشرفت کندی دارد.

سفر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به مناطق بازفت و دوآب‌ صمصامی به روایت تصویرشکستگی لوله نفت در میانکوه چهارمحال و بختیاری؛ آتش ناشی از ترکیدگی لوله نفت مهار شد + فیلمطرح «اقدام ملی» بازار مسکن چهارمحال و بختیاری را از تب و تاب انداخت

نکونام خاطرنشان کرد: از همان روزهای اول پیگیر ساخت این تونل بودم و زمان استاندار قبل با وجود این که این پروژه اعتباری هم نداشت گفتم کار را با اعتبارات استانی شروع کنید، در آینده جزو طرح‌های ملی قرار خواهد گرفت و این کار انجام شد و کلنگ آن در سال 94 بر زمین زده شد و بعد هم جزو طرح‌های ملی هم قرار گرفت و اعتباراتی هم به آن تخصیص داده شد، انتظار این بود که بعد از این همه سال خیلی بیشتر از این‌ها کار جلو برود و سرعت بیشتری داشته باشد و ما امروز شاهد رشد بیشتر کار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: پروژه تونل گردنه چری برای استان مهم است به ویژه برای خروج استان از بن‌بست بسیار مهم است و یکی از مسیرهای بن‌بست‌شکن برای استان همین مسیر و گردنه است چون همه‌ ساله به خصوص در فصل زمستان مردم در این گردنه با مشکلات و دردسرهای فوق‌العاده‌ای روبه‌رو هستند و رفت و آمدها چه در استان و چه بیرون استان و استان هم‌جوار خوزستان با مشکل و سختی مواجه می‌شود و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: احداث این تونل علاوه بر این 10 کیلومتر راه را برای مردم و رفتن به بخش صمصامی و بازفت کوتاه‌تر می‌کند این گردنه پر از پیچ ‌و خم را هم حذف می‌کند و راه را برای تردد استانی و بیرون استانی آسان‌تر می‌کند که امیدوار هستیم این کار سرعت و شتاب خودش را پیدا کند و ما به‌زودی شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد کردن در  کار ساخت این تونل خدمت به استان نیست، خدمت به استان این است که به این پروژه نگاه جدی و فعال داشت و به هیچ ‌وجه اجازه نداد که کار متوقف یا کند پیش برود.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری