Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متهم به توهین، علاوه بر عذرخواهی کتبی به تهیه کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند مکلف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: رسیدگی به پرونده این متهم چندی پیش با شکایت فردی  به اتهام توهین در دادگستری مراوه‌تپه رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: در نهایت و با انجام رسیدگی های قضایی متهم به توهین و مزاحمت  به 6 ماه حبس محکوم شد.

وی ادامه داد: از آن جا که متهم سابقه کیفری نداشت و با صدور رای جایگزین حبس، متهم مکلف به عذرخواهی کتبی از  شاکی شد و همچنین متعهد شد تا در آینده نسبت به افراد هیچگونه توهین و مزاحمتی نداشته باشد.

قضات از "پابند الکترونیک" به عنوان مجازات جایگزین حبس استقبال نکردندمجازات جایگزین حبس در استان مازندران باید به‌درستی اعمال شودگلستان پیشرو در صدور آرای جایگزین حبس/ 2886 متهم به انجام خدمات عمومی محکوم شدند

وی اظهار داشت: همچنین، با رأی قاضی، این متهم با همکاری کتابخانه عمومی مراوه تپه مکلف به تهیه کتب کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند شد.

هاشمیان با بیان اینکه "مجازات جایگزین حبس یکی از ظرفیت‌های خوبی است که در قانون مجازات اسلامی فراهم شده است" گفت: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس درباره جرایمی قابل انجام است که امنیت شهروندان را به مخاطره نمی‌اندازد.

انتهای پیام /581/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از ۱۰ سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد.

ایرنا نوشت: اصغر جهانگیر افزود: درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضاییه مطرح شد و با تأیید و موافقت رهبر معظم انقلاب حکم اعدام وی نقض و حکم وی به ۲۰ سال حبس تبدیل شد.

۴٧۴٧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901299

دیگر خبرها

  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد