Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه شاهد فعالیت پژوهشسرا‌های دانش آموزی در سطح کشور هستیم که رکن مهم توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس محسوب می‌شوند گفت: بر اساس اسناد تحولی مکلف به تدوین پیوست‌های پژوهشی برای برنامه‌های اجرایی هستیم خبرگزاری میزان- فرهاد کریمی در آیین تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگران برتر که از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های پژوهشی کشور در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت، گفت: دارای سامانه ملی پژوهشی هستیم که از مناطق تا مدرسه نفوذ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این در شورای تحقیقات استان‌ها دارای ظرفیت‌های پژوهشی مهم هستیم و در ستاد و معاونت‌ها نیز کمیته‌های پژوهشی داریم.

وی افزود: این کمیته‌ها فعالیت‌های پژوهشی معاونت‌ها را ساماندهی می‌کنند. در کنار این ها، در سطح مناطق شاهد فعالیت پژوهشسرا‌های دانش آموزی در سطح کشور هستیم که رکن مهم توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس محسوب می‌شوند.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اشاره به برنامه معلمان پژوهنده و فعالیت اقدام پژوهی گفت: امسال بیست و سومین دوره اجرای برنامه معلم پژوهنده سپری شده و به عنوان رکن مهم بهبود تدریس معلم، یک مقوله اساسی در توسعه ابزار‌های موثر در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش برشمرده می‌شود و مجرای ورود اندیشه‌های متعالی سندتحول در فرایند تدریس است و تعمیق این برنامه از تاکیدات اساسی است.

کریمی خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها گفت: از مدیران کل آموزش و پرورش می‌خواهیم حداقل ماهانه یک بار جلسات شورای تحقیقات را برگزار کنند. سهم یک درصد پژوهش از منابع استان در اختیار این بخش قرار بگیرد و اولویت‌های پژوهشی استان‌ها با نگاه به نیاز‌ها و مسائل استان طراحی شود و مسئله محوری و مشکل گشایی بخش پژوهش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس اسناد تحولی مکلف به تدوین پیوست‌های پژوهشی برای برنامه‌های اجرایی هستیم. فعال کردن کمیته‌های پژوهشی در سطح استان‌ها از انتظارات ماست. اهتمام به برنامه‌های زیرنظام پژوهش و ارزشیابی در برنامه‌های استان نیز مورد اهمیت است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر معلم به پژوهش توجه داشته باشد آن آموزش پایدارتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
برنامه امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها اعلام شد + جزییات
انتهای پیام/ برچسب ها: اموزش و پرورش دانش اموزان مدارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اموزش و پرورش دانش اموزان مدارس آموزش و پرورش برنامه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست آقای فداکار استاندار با تاکید بر پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای درمان ناباروری یکی از اقدامات در حمایت از طرح های جوانی جمعیت است.
آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال ۱۱۵۲ نفر از فرهنگیان در سامانه انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ معلم و ۷ کادر مدیریتی مدارس انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین از شورای های آموزش و پرورش زرند،بردسیر و رفسنجان بعنوان شوراهای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان