Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی "غیبت موجه" جدیدترین فیلم عباس رافعی انجام شد.

فیلم سینمایی"غیبت موجه" به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی این روزها در تهران درحال فیلمبرداری است.

"غیبت موجه" در ادامه مضمون فیلم های عباس رافعی داستان راز آلود زنی را روایت می کند که در جامعه امروز ایران در جستجوی گمشده اش است، اما در هر مقطع از این جستجو با واقعیت هایی روبرو می شود که در یافتن گمشده اش مصمم تر میشود درنهایت در میابد که غیبت گمشده اش موجه است و حاصل این جستجوها یافتن خودش بوده ، همچون "سی مرغ " عطار که در میابند "سیمرغ " خودشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالفضل پور عرب که به علت بیماری اش غیبتش در سالهای اخیر در سینمای ایران موجه بوده در کنار میترا حجار ،علی اوجی،امیررضا دلاوری،حسن زارعی،احمد رضا اسعدی،زهرا میرزایی،آیسان کرمی،مهری آل آقا،مسعود رضایی،احمد پورخوش،امیر شریعت،حسام شریفی،سعید در آینده،زنده یاد سعید گمار،یاسین کلاته،پیمان احمدزاده ماه‌جبین،پرستو رفیعی،مرضیه کوهی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیگر عوامل فیلم "غیبت موجه" عبارت انداز:نویسنده :منیژه صالح پناه، مدیران تولید : سید مهدی نریمانی،سید احمد رضایی،مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: حمید شوریده،مدیر فیلمبرداری:سعیدبراتی،فیلمبردار،:مهدی قیصری،مدیرصدابرداری:مهدی ابراهیم زاده ،طراح صحنه: محمد رضا میرزامحمدی،طراح لباس: پردیس رافعی،مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی:میلاد معتمدی فر، دستیاردوم کارگردان: محمد واحدی ،طراح گریم: مهرداد قلی پور،منشی صحنه: سودابه صفری،عکاس: سارا ایوانی،مدیر تدارکات: علی رستمی نیا.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: غیبت موجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد